سرخط خبرها

ثابتی رکورددار بیشترین امتیاز شد| پیروزی شمالی ها در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۸۶۲۱۳
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
ثابتی رکورددار بیشترین امتیاز شد| پیروزی شمالی ها در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی ۹۱ - ۷۰ خانه بسکتبال خوزستان را شکست داد که آرش ثابتی یک تنه ۴۱ امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی گرفت و رکورددار کسب بیشترین امتیازات در یک دیدار این فصل شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های گروه الف لیگ برتر بسکتبال، امروز تیم‌های کاله آمل و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم رفتند و در پایان کاله مازندران به برتری ۸۰ - ۵۹ رسید.
نصرت ازرلو در زمان ۲۶:۲۹ دقیقه موفق شد با ۱۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۲۹ مرد برتر میدان شود. متین آقاجانپور هم با ۲۴ امتیاز و ۴ پاس گل و کارایی ۲۴ از چهره‌های موفق کاله بود.
پیام محمدی هم در جمع بازیکنان نیروی زمینی با ۱۲ امتیاز و ۲ ریباند و کارایی ۸ بیشترین تاثیر را داشت و پویا یخچالی به اتفاق خشایار علی اکبری به ترتیب با ۱۱ و ۱۳ امتیاز، دیگر بازیکنان دورقمی نیروی زمینی بودند.
کاله با این پیروزی و به دلیل بازی‌های بیشتر نسبت به ذوب‌آهن اصفهان در رتبه سوم گروه الف قرار گرفت و نیر‌ی زمینی هم بدون پیروزی در جایگاه ششم این گروه باقی ماند.
در دیگر دیدار این هفته سرانجام خانه بسکتبال خوزستان هم با پشت سر گذاشتن کرونای تعدادی از بازیکنانش گام به سوپرلیگ گذاشت و برابر شهرداری گرگان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۹۱ - ۷۰ شکست خورد .
آن سوی میدان، شهرداری همچنان از حضور محمد جمشیدی محروم بود، اما روز خوب میثم میرزایی باعث شد او با ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۳ پاس گل در زمان ۲۴:۵۷ ثانیه دابل دابل کند و با کارایی ۲۲ نقش پررنگی در برتری تیمش داشته باشد.
قهرمان این دیدار، اما بدون شک آرش ثابتی از خوزستان بود که با ۴۱ امتیاز و ۸ ریباند در ۴۰ دقیقه، کارایی ۲۸ داشت و موفق شد رکورد بیشترین امتیازات کسب شده در یک دیدار این فصل را به خود اختصاص دهد.
دارینگتون هابسون و آنتونی جنیوری، خارجی‌های خوزستان هنوز یه ایران نیامده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->