شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

ماجرای خودسوزی مردی مقابل دادگستری فارس چه بود؟

  • کد خبر: ۸۶۵۲۵
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
ماجرای خودسوزی مردی مقابل دادگستری فارس چه بود؟
مردی که ظهر امروز جلوی دادگستری فارس اقدام به خودسوزی کرده است برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرد مصدوم شاکی پرونده کلاهبرداری بوده که یکی از متهمین آن پرونده به هفت سال حبس محکوم و متهم دیگر نیز پس از طی فرايند رسیدگی از اتهام وارده تبرئه شده است.

اکبری معاون قضایی و سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان فارس در تشریح پرونده وی با اعلام اینکه تمامی فرايند رسیدگی قضایی در استان فارس به پایان رسیده است گفت: در ادامه روند رسیدگی، رأی دادگاه نسبت به یکی از متهمین پرونده قطعی شده و در مرحله اجرای حکم است .

اسماعیل اکبری با بیان اینکه رسیدگی به اعتراضات وارد شده به پرونده در فرايند رسیدگی قانونی انجام شده است گفت: برائت متهم دوم پرونده، نافی حقوق شاکی نبوده است.

وی ادامه داد : پس از صدور رای تبرئه متهم دوم در دادگاه ، اعتراض شاکی در اجرای ماده۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به دیوان عالی کشور ارسال شده که مورد موافقت دیوان عالی کشور واقع نشده است.

وی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه برای مصدوم آرزوی سلامتی کرد و گفت : مسئولان مربوطه در دادگستری استان بلافاصله پس از وقوع حادثه در جهت حفظ حيات مصدوم و تسريع در انجام اقدامات درماني طي هماهنگي فوري با اورژانس و كادر درماني مربوطه رسيدگي به وضعيت وی را بدون فوت وقت پيگيري کردند .

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->