حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماجرای پیچیده مرگ مارادونا!

  • کد خبر: ۸۶۵۸۲
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
ماجرای پیچیده مرگ مارادونا!
وکیل سابق اسطوره فوتبال آرژانتینی معتقد است که اهمال فرزندان کاپیتان سابق آلبی سلسته در مرگ او تأثیرگذار بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نزدیک به یک سال پس از مرگ دیگو آرماندو مارادونا و کمتر از یک هفته پس از سالروز تولد اسطوره فقید فوتبال آرژانتین، مرحله‌ای جدید از تحقیقات درباره عوامل درگذشت کاپیتان پیشین آلبی سلسته آغاز شده است. در این دور از تحقیقات، اولین بار ماتیاس مورلا، دوست و وکیل سابق مارادونا، احضار شده است تا درباره این ماجرا به قاضی دادگاه سن اسیدرو که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد، توضیح دهد.

او نه به عنوان متهم یا شریک جرم، بلکه به عنوان شاهد و به درخواست وکلای دختران مارادونای فقید، دالما و جیانیا، به دادگاه فراخوانده شده است؛ اگرچه دختران مارادونا با ماتیاس مورلا اختلافاتی دارند و در ماجرای فوت پدرشان از او کینه به دل گرفته اند. ظاهرا، اما عکس این موضوع هم صدق می‌کند و ماتیاس مورلا معتقد است که اهمال دختران مارادونا در مرگ پدرشان تأثیرگذار بوده است. مورلا دقایقی پس از حضورش در دادگاه برای ارائه توضیحات به قاضی، گفت و گوی کوتاهی با رسانه‌ها داشت و به آن‌ها گفت: من در این جلسه می‌خواهم همه آنچه از دیگو دیدم را شرح بدهم و وضعیت او را در جلساتی که دیدم توضیح دهم.

وکیل سابق مارادونا سپس توضیحاتش در دادگاه را با حمله مستقیم به دختران مارادونا آغاز کرد. او گفت: اینکه مارادونا پس از عمل جراحی اش در خانه‌ای در منطقه تیگره نگهداری شود، آن هم در حالی که امکان پرستاری از او در خانه اش در منطقه لاپلاتا وجود داشت، یک تصمیم جنون آمیز بود که توسط خانواده مارادونا گرفته شد. شرایط مراقبت از مارادونا در آن خانه در منطقه تیگره بد بود. دیگو هرگز در آن خانه زندگی نکرده بود. من وقتی در آنجا به او سر زدم، دیدم که حالش خوب نیست و صدایش هم عجیب بود؛ مثل ربات شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->