قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

تساوی و پیروزی سهم نمایندگان خراسان رضوی در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۸۶۸۰۰
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
تساوی و پیروزی سهم نمایندگان خراسان رضوی در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال
در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، زندی بتن با امتیاز مشهد را ترک کرد، اما چیپس کامل هم موفق شد در اصفهان پیروز شود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته هشتم لیگ برتر فوتسال پیگیری شد و نمایندگان استان در این هفته از رقابت‌ها به یک تساوی و یک پیروزی برابر حریفان دست یافتند. تیم فوتبال فرش‌آرا در بازی خانگی مقابل زندی‌بتن کلاردشت به یک تساوی ناامیدکننده رسید که به اذعان سرمربی مشهدی‌‎ها برایشان حکم یک شکست را داشت و در‌سوی‌دیگر چیپس‌کامل مشهد در دیداری خارج‌از‌خانه مقابل سپاهان توانست یک پیروزی شیرین ۴‌بر‌۳ به دست بیاورد. حالا با این نتایج، نمایندگان مشهد در جدول به یکدیگر چسبیدند و چیپس کامل با یک بازی کمتر و یک‌امتیاز کمتر در جدول پایین‌تر از فرش‌آرا، دیگر‌نماینده مشهد قرار دارد.

تساوی تلخ برابر مشهدی‌های سابق!

فرش‌آرا و زندی‌بتن کلاردشت این هفته در سالن شهید بهشتی مشهد به‌مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که علاوه بر حساسیت‌های جدولی و چسبیدن ۲ تیم به یکدیگر، از این نظر که در زندی‌بتن ۴ بازیکن مشهدی بازی می‌کردند، حائز اهمیت بود.

بازگشت دوباره مشهدی‌های زندی به مشهد آن‌قدر هیجان‌انگیز بود که هم‌بازی‌های سابقشان در فرش‌آرا هم از آن به‌عنوان یک تقابل جذاب یاد می‌کردند؛ دیداری که در پایان با تساوی ۲‌بر‌۲ تمام شد تا سرمربی مشهدی‌ها شاکی از نتیجه بگوید: تساوی مقابل زندی‌بتن مثل باخت بود. در این دیدار محمدرضا رحمانیان و احمدرضا حسن‌پور برای میزبان و رحمان سارانی و رضا سپندار برای زندی‌بتن گل‌زنی کردند. مجید مرتضایی، سرمربی فرش‌آرا مشهد، در پایان این بازی گفت: این مساوی برای فرش‌آرا مثل باخت بود. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما روی بی‌دقتی تمام آن‌ها را از دست دادیم. وی افزود: فرش‌آرا مشکل گل‌زنی ندارد.

مقابل تیم‌های دیگر توانسته‌ایم گل‌زنی کنیم و فقط در این دیدار از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. وی همچنین با اشاره به امتیازات خانگی که تیمش این فصل از دست داده است، اظهار کرد: با توجه به بضاعت و نفراتی که در اختیار داریم، نتایج خوبی در خانه کسب کرده‌ایم. فرشی‌ها در این بازی به یک صحنه باز هم معترض بودند و اعتقاد داشتند داور باید به نفع آن‌ها یک پنالتی اعلام می‌کرد. فرش‌آرا در هفته نهم مسابقات باید به‌مصاف تیم سن‌ایچ در ساوه برود.

پیروزی‌های شیرین «چیپس» خارج‌از‌خانه

دیگر‌نماینده مشهد بر خلاف فرش‌آرا این هفته توانست ۳‌امتیاز شیرین به دست بیاورد. چیپس کامل مشهد دیروز در دیداری خارج‌از‌خانه به‌مصاف سپاهان اصفهان رفت که در پایان با گل‌های علی‌اصغر سوبداری، محمد پیکان، سینا هادیان و حمیدرضا مرادیان توانست ۴‌بر‌۳ حریف اصفهانی‌اش را از پیش‌رو بردارد. شاگردان محسن چنگی هفته قبل هم توانسته بودند در بازی خارج‌از‌خانه مقابل فردوس قم یک پیروزی ارزشمند ۲‌بر ۱ را به دست بیاورند و حالا به نظر می‌رسد با این برد از نظر روحی‌روانی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند.

نماینده مشهد هفته آینده کار سختی در پیش دارد و باید در خانه به‌مصاف مقاومت البرزی برود که این هفته با نتیجه ۶‌بر‌۵ توانست سن‌ایچ مدعی را شکست دهد و خود به جرگه مدعیان این فصل رقابت‌ها بپیوندد. در جدول لیگ برتر تا پایان هفته هشتم گیتی‌پسند و سن‌ایچ به‌طورمشترک با ۲۱ امتیاز و به لطف تفاضل گل به‌ترتیب اول و دوم جدول هستند. فرش‌آرا و چیپس کامل هم با ۱۱ و ۱۰ امتیاز ششم و هشتم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->