حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رضایت کریستوفر کنت از شرایط فوتبال ایران و تیم سپاهان

  • کد خبر: ۸۷۱۰۷
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
رضایت کریستوفر کنت از شرایط فوتبال ایران و تیم سپاهان
گلر سپاهان به دنبال کسب جام با این تیم در رقابت های لیگ برتر است، هدفی که شاید کمتر کسی پس از جدایی نیازمند برای سپاهان متصور بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از جدایی پیام نیازمند از سپاهان و لژیونر‌ شدنش، نگرانی‌های زیادی درباره پست دروازه این تیم برای هواداران طلایی‌پوشان ایجاد شد. کادر فنی سپاهان پس از بررسی گزینه‌های داخلی و به‌نتیجه‌نرسیدن، سراغ نفرات خارجی رفتند و در‌نهایت با کریستوفر کنت، گلر اتریشی، به توافق رسیدند. کنت در ۴ دیدار ابتدایی در ترکیب سپاهان عملکرد قابل‌قبولی از خودش به نمایش گذاشت و فقط یک بار در این ۳۶۰‌دقیقه دروازه‌اش باز شد.

ایران لیگ قدرتمندی دارد

اولین نکاتی که از فوتبال ایران فهمیدم، این است که لیگ قدرتمندی دارید و برای بردن آن باید به هر بازی به چشم یک فینال و دیدار سرنوشت‌ساز نگاه کنید. از نتایج خوب تیم خوش‌حالم و البته کلین‌شیت‌کردن همیشه برای یک دروازه‌بان مهم است و حس اعتماد‌به‌نفس خوبی به شما منتقل می‌کند؛ اما قبل از هرچیز باید توجه کرد که این موضوع یک کار تیمی است.

من افتخار می‌کنم به اینکه ما هم می‌توانیم در بازی‌ها پیروز شویم و هم کلین‌شیت کنیم. البته مشخص بود که بالاخره روزی فرا خواهد رسید که ما هم گل بخوریم. حیف از اینکه این اتفاق در روز شکست ما رخ داد، ولی من و تیم را نا‌امید نمی‌کند. این یک گل عالی بود که بازیکن همیشه نمی‌تواند آن را به ثمر برساند و باید به رسمیت شناخته شود.

من کلین‌شیت کنم و پیروز نشویم، فایده‌ای ندارد

شما این حرف من را باور کنید که من اهمیت چندانی نمی‌دهم و برایم اولویت فقط ۳ امتیاز بازی است و حاضرم این نتیجه چه ۱ بر ۰ یا ۴ بر ۳ رقم بخورد. اگر من کلین‌شیت کنم و سپاهان ۳ امتیاز را نگیرد، این هیچ ارزشی برای من ندارد. ارتباط من با مدافعان خوب است؛ ولی فکر می‌کنم نیاز به بهتر‌شدن دارد، چرا‌که اکنون در شروع کار هستیم. ما درک خوبی از هم داریم و من انگلیسی صحبت می‌کنم و اصول اولیه چپ و راست یا پشت‌سر یک مرد را کمی فارسی بلدم بگویم. من بسیار راضی هستم و افتخار می‌کنم که تیم به شکلی هماهنگ کار می‌کند.

به روز‌های خوب خودمان برمی‌گردیم

در ابتدا می‌خواهم بگویم که ما یکی از اعضای خانواده سپاهان را قبل از بازی با تصادف موتور‌سیکلت از دست دادیم و فوتبال فقط در مواقعی که چنین‌اتفاقی می‌افتد، اهمیتی ندارد و به خانواده سپاهان تسلیت می‌گویم. درباره بازی من فکر می‌کنم بازی بدی انجام ندادیم. با توجه به از‌دست‌رفتن پنالتی، فکر می‌کنم بدشانس بودیم که شکست خوردیم و از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

بعد از آن، بازی به سود ما پیش نرفت؛ ولی می‌دانیم ضعف‌ها کجا هستند و روی چه چیزی باید کار کنیم و به روز‌های خوب بر‌می‌گردیم و پیروزی‌ها را جشن خواهیم گرفت. زود است بخواهیم مدعیان قهرمانی را معرفی کنیم، اما همان‌طور که گفتم، قهرمانی در صورت حضور تیم‌های قوی بسیار دشوار است و ما باید روی همه بازی‌هایمان تمرکز کنیم. وی همچنین به بحث تعطیلی لیگ اشاره کرد و گفت: من درباره تعطیلی مسابقات نمی‌توانم صحبت کنم. افرادی هستند که تصمیم می‌گیرند و آن را اجرا می‌کنند و البته غم‌انگیز است.

ایران شانس خوبی برای صعود به جام‌جهانی دارد

البته که من تیم ملی ایران را دنبال می‌کنم و با پیروزی‌هایش جشن می‌گیرم. این شانس را داشتم که با سرمربی تیم ملی هم‌صحبت شوم و او مرد بزرگی است و فقط به فکر این است که ایران را به جام‌جهانی برساند. بازیکنانی از تیم ما در تیم ملی هستند که به موفقیت آن‌ها می‌توانیم افتخار کنیم. فکر می‌کنم آن‌ها شانس خوبی برای کسب سهمیه در جام‌جهانی دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->