زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روایت سامان صفاری از بازی در سریال امنیتی «سرجوخه»

  • کد خبر: ۸۷۱۹۲
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
روایت سامان صفاری از بازی در سریال امنیتی «سرجوخه»
سرجوخه سریالی در قالب امنیتی و اجتماعی به نویسندگی و تهیه کنندگی حسین امیرجهانی و کارگردانی احمد معظمی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سامان صفاری، بازیگر سینما و تلویزیون که در کارنامه هنری اش سریال های، چون «سقوط آزاد»، «دلدادگان» و... را دارد در خصوص این سریال گفت و گویی کرده که در زیر می‌خوانید:

در سال‌های اخیر سریال‌های امنیتی زیادی ساخته شده و مورد توجه قرار گرفته اند سریال سرجوخه را چقدر با سایر آثار منتشر شده متفاوت می‌بینید؟

فکر می‌کنم تا اینجا (زمان انجام مصاحبه) ۶ قسمت از این کار پخش شده و اگر این شش قسمت را دیده باشید متوجه می‌شوید به مسائل روز جوانان این دهه پرداخته است و واقعیت‌های این نسل و چالش‌های روبروی آن‌ها و اتفاقات روزمره این نسل را مد نظر قرارداده است. دهه جدید با فضای جوانان دهه شصت و هفتاد فرق زیادی دارد و این کار این موضوع را بدون هیچگونه غلو و اغراقی با روراستی نشان می‌دهد. به همین دلیل فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند با سایر آثار امنیتی و اجتماعی متفاوت باشد.

در مورد نقش‌تان توضیح بدهید چگونه برای اجرا با آن ارتباط گرفته‌اید؟

ما شانس خوبی داشتیم و یکی، دو ماه با بازیگردان کار آقای سیامک راشدی دورخوانی داشتیم. در جلساتی از کار آقای معظمی بودند و اتود‌هایی می‌زدیم. در این جلسات دور خوانی و در روز‌های آخر تمرینات همه تا حدی به نقش‌مان رسیده بودیم و بالای ۶۰ تا ۷۰ درصد با نقش بودیم، ولی در اجرا چیزی که من می‌بینم ۱۰۰% کاراکتر کیان است و با کاراکتر خود من و نقش‌هایی که بازی کرده‌ام تفاوت زیادی دارد. من به نوبه خودم از کیانی که بازی کرده‌ام راضی هستم، اما همه این‌ها به بازخورد بینندگان بستگی دارد و درحال حاضر این شش قسمت را که می‌بینم در تنها مرجعم که اینستاگرام است، بازخورد‌ها را می‌بینم و از این اتفاق خوشحالم.

کارکردن با احمد معظمی را چطور می‌بینید؟

من و خانم کوخانی قبلا در "خانه امن" با آقای معظمی یک سال کار کرده بودیم و اتفاق خوب این بود که حتی به جزئی‌ترین اکت‌ها دقت می‌کرد و می‌توانم بگویم مهمترین اتفاق ممکن این بود که در صحنه‌هایی که برای اتفاق بعدی کد داشت کیان نباید خیلی پلک می‌زد و این قدرتش را کمتر می‌کرد و لحن کیان و بسیاری از جزئیات توسط آقای معظمی برای من بیان می‌شد و با من صحبت می‌کردند و ما در لحظه آخر به آن کاراکتر می‌رسیدیم و آن سکانس را بازی می‌کردیم. برای من بسیار جذاب بود، چون من هر روز با یک دکوپاژ جدید و با اتفاقی جدید و با یک انرژی صددرصدی کارگردان روبرو می‌شدم و این به من کمک زیادی می‌کرد.

نقش‌تان مابه ازای واقعی دارد؟

صددرصد. مگر می‌شود نداشته باشد؟ اگر نداشت امروز در اینستاگرام این همه مقایسه نمی‌شد. از این کاراکتر‌ها بسیار زیاد هستند و از این رو می‌بینیم امروز قشر جوان و نسل جدید سریالی را از تلویزیون دنبال می‌کنند.

شما چقدر سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنید؟

حرفه من بازیگری است و تمام آثار کارگردانان عزیزمان را از تئاتر و سینما تا تلویزیون می‌بینم. البته در مورد تاتر از وقتی کرونا آمده کار سخت‌تر شده، ولی قبل از کرونا تا جایی که وقت داشتم همه تاتر‌ها را هم می‌دیدم و توجهی به سلیقه خودم نداشتم و هر کاری را می‌دیدم. در مورد تلویزیون هم بیشتر کار‌ها را می‌بینم. قبل از کار ما سریالی در مورد مهاجران افغانی بود که من آن کار را از اول تا آخر دیدم. من هر بار تایم خالی داشته باشم فیلم و سریال می‌بینم و برایم زیاد مهم نیست در کدام مدیوم باشد؛ نمایش خانگی باشد یا تلویزیون و یا سینما.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->