نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خلاصه مأموریت تاج

  • کد خبر: ۸۷۲۸
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶
خلاصه مأموریت تاج
در سفرسه‌روزه رئیس فدراسیون فوتبال به مشهد چه اتفاقاتی افتاد؟
بهنام اخوت - رئیس فدراسیون فوتبال شنبه‌شب به مسافرت سه‌روزه خود در مشهد پایان داد. مهدی تاج هم‌زمان با حضور در مشهد، روز‌های پرکاری هم در فدراسیون داشت و با کنار نهادن حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی، و پیگیری وضعیت قرارداد ویلموتس، نشان داد از دور هم می‌تواند این فدراسیون مهم را اداره کند! نفر اول ساختار اداری فوتبال کشور آخر هفته گذشته میهمان هیئت فوتبال خراسان رضوی بود تا علاوه‌بر برگزاری چند جلسه مهم در مشهد، رای‌زنی‌های پشت پرده‌ای هم برای توسعه فوتبال داشته باشد. مهدی تاج به همراه تمام اعضای هیئت رئیسه و معاونانش به مشهد آمد و در طول سفر سه‌روزه‌اش در چندین و چند جلسه شرکت کرد. او با برگزاری نشستی خبری، به حضورش در مشهد پایان داد.

تصمیمات فوتسالی تاج و رفقا
مجمع عمومی عادی و انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال کشور به میزبانی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، مجمعی که در آن با ارائه نماینده خزانه‌دار سازمان لیگ فوتسال، گزارش مالی منتهی به ۳۱ تیر سازمان لیگ فوتسال به تصویب رسید. همچنین در مهم‌ترین بخش این مجمع، پس از برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی و انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال کشور، نماینده باشگاه‌ها و همچنین هیئت‌های فوتبال استانی انتخاب شدند. بر این اساس، حسین باجیوند، رئیس هیئت فوتبال استان قزوین، به عنوان نماینده هیئت‌های فوتبال در هیئت رئیسه عمومی سازمان لیگ فوتسال و علی جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند، به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

دانش‌افزایی داوران با حضور تاج
برگزاری کلاس دانش‌افزایی ناظران و داوران فوتسال خراسان رضوی با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، هم یکی از برنامه‌های ویژه آقای رئیس بود که در طول سفر به مشهد در آن شرکت کرد. مهدی تاج در جمع داوران و ناظران داوری فوتسال خراسان گفت: «سطح داوری ما باید هم‌تراز و متناسب با جایگاه ما در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی باشد، اما این‌گونه نیست. فوتبال ایران در آسیا اول است. فوتسال ما جزو تیم‌های برتر دنیاست و فوتبال ساحلی نیز به همین ترتیب، ولی سهم داوری ما در مقایسه با توانمندی و افتخارات و عناوین، خیلی کم است.»

بازدید تاج از نمایشگاه بدون فوتبال!
رئیس فدراسیون فوتبال در طول سفرش به مشهد، سری هم به نمایشگاه دستاورد‌های هیئت‌های ورزشی و سمن‌های استان خراسان رضوی زد، نمایشگاهی که به مناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان ملت برگزار شد. نکته جالب توجه این نمایشگاه حضور نداشتن غرفه هیئت فوتبال بود. تاج در بازدید از این نمایشگاه به همراه رئیس هیئت فوتبال خراسان سری به سایر غرفه‌ها زد و بازدید او کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

نشست خبری تاج و وعده مهم!
نشست خبری مهدی تاج یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفرش به مشهد بود. تاج در این نشست وعده‌ای داد که برای فوتبال‌دوستان مشهدی یک رؤیا تلقی می‌شود. برگزاری دیدار‌های ملی در ورزشگاه شهرستان‌ها سال‌هاست به آرزو بدل شده است. در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش هم تاج این وعده را داده بود، اما گفته شد به دلیل مخالفت سرمربی پرتغالی، این اتفاق رقم نمی‌خورد! اکنون مارک ویلموتس بلژیکی به این مسئله ابراز علاقه کرده است و ورزشگاه امام‌رضا هم می‌تواند یکی از نامزد‌های اصلی این رویداد باشد. با وجود این، به نظر می‌رسد مشکلات برگزاری یک دیدار بین‌المللی ملی در مشهد مانع این اتفاق شود. حضور زنان در ورزشگاه در بازی‌های ملی مسئله‌ای است که معادله میزبانی مشهد از یک دیدار تیم ملی را پیچیده می‌کند. با این همه، مهدی تاج در نشست خبری وعده می‌دهد میزبانی دیدار تیم ملی و کامبوج در چهارچوب مقدماتی جام جهانی که قرار است فروردین‌ماه در ایران برگزار شود، با احتمال زیاد به ورزشگاه امام‌رضا داده شود! نشست خبری مهدی تاج پر از سؤالات ویلموتسی و سؤالات مربوط به شرایط تیم ملی بود، اما نقطه عطف این نشست برای مشهدی‌ها همین مسئله بود. باید دید آقای رئیس تا چه حد به آن جامه عمل خواهد پوشاند. حضور بالاترین مقام فدراسیون فوتبال در مشهد می‌تواند فرصتی برای گرفتن امتیازات لازم برای توسعه فوتبال خراسان از ساکنان ساختمان خیابان سئول باشد. مهدی تاج به میزبانی هیئت فوتبال خراسان به مشهد آمد و برنامه‌های فدراسیون متبوعش را با بهره مندی از امکانات خراسان پیش برد. اکنون باید دید مسئولان هیئت فوتبال استان تا چه حد توانسته‌اند در برقراری روابط حسنه با فدراسیون و دفاع از حقوق فوتبال استان توانمند عمل کنند. آیا این میزبانی امتیازدهی یک‌سویه بوده است یا قرار است عوایدی برای فوتبال مشهد و استان داشته باشد؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->