برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

ساخت فصل دوم سریال «اسکوئید گیم» Squid Game تایید شد

  • کد خبر: ۸۷۴۰۳
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ساخت فصل دوم سریال «اسکوئید گیم» Squid Game تایید شد
هوانگ دونگ-هیوک، سازنده سریال پربیننده «اسکوئید گیم» اعلام کرد او مشغول برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساخت فصل دوم این سریال است.

شهرآرانیوز - شاید با موفقیت بی‌نظیر اولین فصل از سریال پرسروصدای Squid Game، ساخت فصل دوم این مجموعه توسط نتفلیکس بدیهی به نظر برسد. اما تاکنون چنین چیزی تأیید یا تکذیب نشده بود. حالا هوانگ دانگ هیوک، نویسنده و کارگردان این اثر در مصاحبه‌ی جدیدی که با Associated Press داشت، رسما این موضوع را تأیید کرده است. او که در این گفت‌وگو درباره ایده‌های احتمالی برای فیلمنامه‌ی فصل دوم صحبت کرده، بالاخره برای اولین بار به‌طور قطعی به فصل دوم اشاره کرد. او توضیح داد:

«تاکنون فشار بسیار زیاد و تقاضا و علاقه‌ی فوق‌العاده‌ای برای ساخت فصل دوم وجود داشته و من تقریبا احساس می‌کنم که چاره‌ی دیگری برای ما باقی نمانده است. اما باید بگم که قطعا فصل دومی وجود خواهد داشت. ایده‌ی فصل جدید همین الان در ذهن من است و درحال حاضر در مرحله برنامه‌ریزی قرار داریم. اما فکر می‌کنم که هنوز زود است تا درباره زمان یا چگونگی رخداد آن صحبت کنیم. بنابراین فعلا این قول را به شما می‌دهم که Gi-Hun بر می‌گردد و کار مهمی را برای جهان انجام می‌دهد.»

البته جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که هوانگ دانگ هیوک قبلا هم اشاره‌هایی به احتمال ساخت فصل دوم داشته است. او که قبلا نویسندگی و کارگردانی تمام قسمت‌های فصل اول را به‌تنهایی برعهده داشته، در اظهار نظری گفته بود که اینبار به کمک نیاز خواهد داشت:

«من برنامه‌ی خوب و مشخصی برای Squid Game 2 ندارم. حتی فکر کردن به آن هم خسته کننده است. اما اگر قرار بود این کار را انجام بدم، قطعا به‌تنهایی انجام نخواهم داد. من می‌خواهم برای این کار از جمعی از نویسندگان و چند کارگردان باتجربه استفاده کنم.»

او در ادامه صراحتا درباره ایده‌ی احتمالی فصل دوم صحبت کرده که شامل تمرکز روی پلیس و داستان Frontman بوده است. «اگر موفق به پیاده کردن یکی از این ایده‌ها شوم، یکی از آن‌ها درباره Frontman (نیروی پلیس سابقی که حالا مسئولیت نظارت بر بازی را برعهده دارد) خواهد بود. من فکر می‌کنم مشکل افسران پلیس فقط محدود به کره نیست و در اخبار جهانی هم درباره آن می‌شنویم. این یکی از موضوعاتی بود که می‌خواستم مطرح کنم. شاید در فصل دوم بیشتر بتوانیم در این مورد صحبت کنیم.»

Hwang Dong-hyuk قبلا گفته بود که به‌دلیل عدم وجود بند پاداش در قرارداد اولیه‌ی او با نتفلیکس، سریال Squid Game او را مثل شخصیت‌های VIP در سریال ثروتمند نکرده اما بدیهی است که با موفقیت خیره کننده‌ی این سریال که بیش از دو برابر همه‌ی ساخته‌های قبلی نتفلیکس محبوبیت کسب کرده، نتفلیکس برای بازگشت در فصل دوم سخاوتمندانه تر با او مذاکره خواهد کرد.

ضمنا این اولین باری است که بازگشت Gi-Hun به‌صورت رسمی تأیید می‌شود. موضوعی که به خودی خود نوعی اسپویل فصل دوم محسوب می‌شود اما اگر پایان بندی فصل اول این سریال را دیده باشید، می‌دانید که حتما باید در فصل دوم نقشی داشته باشد. حتی اگر در بازی جدید شرکت نکرده باشد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد در این فصل شاهد بازگشت Frontman (و احتمالا برادر او) نیز خواهیم بود.

در مورد زمان‌بندی این سریال نیز انتظار می‌رود بیش از یک سال منتظر فصل دوم بازی ماهی مرکب باشیم. به‌خصوص در شرایطی که هنوز در مرحله‌ی ایده پردازی فیلمنامه‌ی این فصل قرار داریم. بنابراین ۱۸ ماه یا ۲ سال می‌تواند حدس خوبی باشد. درهرصورت چیزی که مسلم است، هیجان و استقبال چشمگیری است که در فصل بعدی با آن موجه خواهیم شد.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->