جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«نازنین کیوانی» بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۸۷۸۱۳
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
«نازنین کیوانی» بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی
نازنین کیوانی، بازیگر سریال «سرجوخه» است و در این مجموعه تلویزیونی نقش آوین را بر عهده دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی حسین امیرجهانی یکی از مجموعه‌های جدید تلویزیون در شبکه سه سیما است که پخش آن از ۳ آبان ماه آغاز شد.

سرجوخه یک سریال در قالب امنیتی و اجتماعی است بازیگران مشهور عرصه هنر در کنار هنرمندان جوان آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

نازنین کیوانی یکی از بازیگران جوان سریال سرجوخه است که نقش آوین را بر عهده دارد.
در این بخش بیوگرافی مختصری از نازنین کیوانی آشنا می‌شوید.


نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران متولد شد.

نازنین کیوانی تک فرزند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک و همچنین معماری از دانشگاه آزاد مشهد است.


این بانوی بازیگر در سن کم با آرش مهاجر ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام آیناز متولد ۱۳۸۸ است.  همسر این هنرمند خود بازیگر بوده و علاوه بر این یکی از مدلینگ‌های مشهور بین المللی در عرصه پوشاک می‌باشد.

نازنین کیوانی برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ با سریال احضار به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده مقابل دوربین قرار گرفته و بدون هیچ تجربه و آموزشی، فعالیت هنری خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

او در این سریال ایفاگر نقش پروا، دوست و رقیب عشقی گیسو بود و با همسرش آرش مهاجر، به هنرمندی پرداخت.

او در سال ۱۳۹۷ با سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری با نقش اصلی ساره، به تلویزیون بازگشت. سریال مینو داستانی عاشقانه در بستر جنگ ایران و عراق را روایت می‌کرد که در ماه‌های منتهی به اشغال خرمشهر می‌گذشت.  


در این مجموعه نازنین کیوانی در کنار هنرمندانی همچون سیاوش طهمورث،  محمود پاک نیت،  پروانه معصومی، شیوا ابراهیمی، فرزین محدث و سلمان فرخنده به نقش آفرینی پرداخت.

نازنین کیوانی در سال ۱۳۹۹ بازیگر نقش باران در سریال چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان شده و با بازیگرانی سرشناسی همچون علیرضا خمسه،  الهام پاوه نژاد،  یوسف تیموری،  امیر نوری، رضا ناجی و امیرمهدی ژوله و ... نقش آفرینی کرد.


این سریال طنز درباره مسافری به نام فرخ فرخنده بود که همزمان با بازگشت به ایران، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی، عنوان دومین فیلم بلند سینمایی نازنین کیوانی است که در نوبت اکران قرار دارد.

نازنین کیوانی بازی در دو فیلم کوتاه ساعت دوازده به کارگردانی سجاد سلیمانی، پاندول به کارگردانی غلامحسین لطیفی و سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تکاور را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

سریال سرجوخه جدیدترین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی  است که نازنین کیوانی ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی آن به نام آوین می‌باشد. این سریال درباره دو شخصیت به نام‌های غلامرضا و کیان از دو طبقه اجتماعی متفاوت است که برای رسیدن به عشق با موانع و اتفاقات بسیاری مواجه می‌شوند.

آرش آصفی، سامان صفاری، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، نیلوفر شهیدی، علیرضا اسیوند، حبیب دهقان نسب، عبدالرضا نصاری و ... بازیگران این سریال جاسوسی و امنیتی را تشکیل می‌دهند.

منبع: شمانیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->