جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

مفهوم «مشاغل مزاحم» نیازمند تعریف است

  • کد خبر: ۸۸۰۰۱
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
مفهوم «مشاغل مزاحم» نیازمند تعریف است
رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی از مشاغل مزاحم جزو نیاز‌های ضروری مردم هستند و هیچ‌گونه آلودگی صوتی نیز ندارند و جابه‌جایی آن‌ها به مراکز خارج از شهر ضروری نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشاغل مزاحم را باید تعریف کنیم. زیرا برخی از آن‌ها جزو نیاز‌های ضروری مردم هستند و هیچ‌گونه آلودگی صوتی نیز ندارند و جابه‌جایی آن‌ها به مراکز خارج از شهر ضروری نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‎‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حسن کریمدادی با اشاره به موضوع سامان‌دهی مشاغل مزاحم، اظهارکرد: گاه منظور ما از مشاغل مزاحم، مشاغلی مانند آهنگری و صافکاری و... است که آلودگی صوتی زیادی دارند و مزاحم آسایش شهروندان می‌شوند.

این فعالیت‌ها باید در مکان‌هایی صورت گیرد که مزاحمتی برای مردم نداشته باشد. از سوی دیگر، بعضی مشاغل مایحتاج ضروری و روزانه مردم را تامین می‌کنند که سروصدایی هم ندارند و جابه‌جایی آن‌ها به مراکز خدمات خودرویی خارج از محدوده شهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه مردم نباید برای انجام یک کار خیلی معمولی مثل رفع پنچری خودروی خود چندین کیلومتر مسافت طی کنند، تصریح کرد: مشاغل این‌چنینی نیازمند تدابیر مناسب است. گاراژ‌های زیادی در شهر وجود دارند که می‌توان آن‌ها را بازسازی و بدنه‌سازی کرد و به مشاغل موردنیاز مردم اختصاص داد که مزاحمتی ندارند.

کریمدادی با اشاره به بازدید‌هایی که از مراکز و مجتمع‌های سامان‌دهی خدمات خودرویی شهر انجام داده است، گفت: جابه‌جایی همه مشاغل خودرویی به خارج از شهر را قبول نداریم و حتما به این موضوع ورود خواهیم کرد. مشاغلی که مزاحمتی برای شهروندان ندارند و نیاز ضروری آن‌هاست، باید در مکانی که مستقر هستند، ابقا شوند یا به مکان دیگری با دسترسی مناسب انتقال یابند.

وی افزود: رویکرد و نگاه کمیسیون خدمات‌شهری و شورای ششم درباره مجتمع‌های سامان‌دهی خدمات خودرویی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است تا پس از تکمیل بتوان مشاغل مزاحم را انتقال داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->