نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پول بی سند دیاباته، استقلال را دچار دردسر کرد

  • کد خبر: ۸۸۲۱۹
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
پول بی سند دیاباته، استقلال را دچار دردسر کرد
پرونده شکایت مهاجم سابق استقلال از این باشگاه وارد مرحله عجیبی شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شیخ دیاباته، مهاجم سابق تیم استقلال که این فصل به الغرافه قطر پیوست، از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش شکایت کرده است. طبق درخواست او، باشگاه استقلال باید مبلغی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار به مهاجم سابق خود بپردازد.



نکته عجیب ماجرا، پرداخت بخش زیادی از دستمزد دیاباته بدون سند از سوی باشگاه استقلال بوده است، به طوری که گفته می‌شود این پول‌ها در زمان مدیریت احمد مددی پرداخت شد و باشگاه هیچ گونه سندی برای آن ندارد.



دیاباته که یکی از بازیکنان خوش اخلاق خارجی فوتبال ایران بود، در صورت شکایت می‌توانست مبالغی که بدون سند به او داده شده است را، دوباره بگیرد، اما این کار را نکرد.



نکته بعدی ماجرا، جرایمی است که در دوره مددی برای مهاجم اهل کشور مالی لحاظ شده است. این مسئله باعث ناراحتی دیاباته شده و اعلام کرده دلیلی برای جریمه او وجود نداشته است.



مدیران قبلی استقلال بر اساس عدم حضور دیاباته در تمرینات و بهانه او برای مصدومیت جرایمی را در نظر گرفته بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->