انتقاد سرمربی تیم ملی والیبال از فشردگی مسابقات لیگ

  • کد خبر: ۸۸۴۸۰
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
انتقاد سرمربی تیم ملی والیبال از فشردگی مسابقات لیگ
از رصد لژیونر‌ها تا حضور در بازی‌های آسیایی، جزو برنامه‌های عطایی برای سال ۲۰۲۲ است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم ملی والیبال بعد از نشست با مسئولان فدراسیون و کارشناسان، درباره عملکرد تیم ملی درسالی که گذشت و برنامه‌های والیبال ایران در سال‌۲۰۲۲ توضیحاتی را ارائه کرد. بهروز عطایی دیروز در نسبت به فشردگی مسابقات لیگ انتقاد کرد و از نگرانی‌هایش برای بازی‌های آسیایی گفت.

لیگ فشرده‌ای داریم

مسابقات لیگ برتر از نظر کیفیت قابل‌قبول است؛ اگرچه فعلا در یک‌سوم ابتدایی لیگ قرار داریم. تیم‌ها نشان دادند که قبل از شروع لیگ تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند. تنها‌چیزی که تیم‌ها را نگران می‌کند، فشردگی مسابقات است؛ البته این فشردگی در خیلی از کشور‌های اروپایی وجود دارد، اما ما به‌خاطر وسعت و نوع جغرافیایی که داریم، شرایط برایمان کمی سخت است. تنها‌دغدغه این است و امیدوارم این فشردگی سبب مصدومیت بازیکنان نشود. به عنوان مربی تیم ملی، همه تیم‌ها را زیر‌نظر داریم و در‌نهایت در‌پی این هستیم که شایسته‌ترین‌ها به اردو دعوت شوند.

با لژیونر‌ها در ارتباطم

با همه بازیکنان لژیونر در ارتباط هستم. البته با شریفی نتوانستم ارتباط بگیرم. میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی و جواد کریمی از‌جمله‌بازیکنانی هستند که با هم در ارتباطیم. میثم کمی از ناحیه کتف ناراحت است. آن‌ها صفحات آنالیز همه مسابقاتشان را برایم ارسال می‌کنند و من هم از شرایطشان آگاه می‌شوم. امیدوارم آن‌ها با بهترین شرایط به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

سال سختی در پیش داریم

سال آینده، سالی بسیار سخت و شلوغ است. اولویت‌بندی‌ها را باید مشخص کنیم و بر‌اساس آن برنامه‌ها را تنظیم کنیم. لیگ ملت‌ها شروع کار ماست که باید معرفی بازیکنان در این بخش صورت بگیرد. هدف ما این است که زیاد به بازیکنان تیم ملی فشار نیاید. من اعتقادی به فشار‌آوردن به بازیکنان در لیگ ملت‌ها ندارم. رقابت‌های بعدی، قهرمانی جهان است که با تمام قوا در این مسابقات حاضر خواهیم شد.

با توجه به اینکه روز‌های پایانی مسابقات جهانی با بازی‌های آسیایی به هم وصل هستند، نمی‌دانم که سیاست پیش‌رو چه چیزی است. آیا همان تیم می‌تواند در بازی‌های آسیایی هم شرکت کند یا نه. برای وزارت ورزش بازی‌های آسیایی خیلی مهم است، اما در رده‌بندی جهانی جایگاهی ندارد. باید به یک نتیجه کلی برسیم.

مجرد ۷‌ماه دیگر برمی‌گردد

با اصغر مجرد در ارتباط هستم و روند درمانش را با من در میان می‌گذارد. یک ماه طول می‌کشد تا بعد از جراحی، تمریناتش را آغاز کند؛ اما الان باید استراحت کند. به او گفتم فعلا بالا‌تنه‌اش را فعال نگه دارد. این اتفاقی که برای او رخ داده، آسیب‌دیدگی خطرناک و سنگینی است و باید سلامتی اش در اولویت باشد. فکر می‌کنم یک فرایند شش‌هفت‌ماهه طول می‌کشد تا او به میادین بازگردد. پیش‌بینی من این است که مجرد قطعا به رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد رسید.

باید نتیجه‌گیری را از تیم‌های پایه برداریم

من معتقدم برای اینکه قهرمان جهان شویم، فشار نامتعارفی نباید به بازیکنان در رده پایه آورد. اولویت، باید ساختن بازیکن برای رده بزرگ‌سالان باشد. من درباره ۳ دوره مسابقات جوانان جهان، گزارش دادم. فکر می‌کنم از ۳ گروهی که گفتم، یازده‌دوازده بازیکن تیم ملی بزرگ‌سالان را تشکیل می‌دهند. شاکله تیم ملی همین نفرات به‌همراه میلاد عبادی‌پور هستند. اگر صرف نتیجه‌گیری را از تیم‌های پایه برداریم، نتیجه‌گیری ما می‌تواند بهتر از این باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->