نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

ارسلان: بحرین در فوتیال و بسکتبال گربه سیاه ایران است!

  • کد خبر: ۸۸۵۱۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
ارسلان: بحرین در فوتیال و بسکتبال گربه سیاه ایران است!
فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران، تیم‌های عربی را به ویژه بحرین را تیم‌هایی دردسرساز برای بسکتبال ایران می‌داند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ارسلان کاظمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بسکتبال گفت: خوشبختانه ما به تازگی از لیگ وارد اردوی تیم ملی شده‌ایم و این موضوع باعث بالا رفتن آمادگی بازیکنان شده است. تنها نیاز است به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنید تا تیم ملی نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کند. مطمئن باشید همه با انگیزه کار می‌کنند و ان‌شاالله با دو پیروزی دل هواداران را شاد می‌کنیم.
فوروارد تیم ملی بسکتبال ایران، درباره بازی مقابل بحرین نیز توضیح داد: من با تیم‌های عربی در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرده‌ام. چه در فوتبال، چه در بسکتبال و حتی در سایر رشته‌های ورزشی بحرینی‌ها برای ایران دردسر ساز شده‌اند. مطمئن باشید بازی سختی مقابل این تیم داریم و نمی‌توان به سادگی از این بازی گذشت، با همه تمام برابر آن‌ها قرار می‌گیریم.
ارسلان درباره تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی بسکتبال گفت: جا دارد از کادر فنی قبلی، آقایان شاهین‌طبع و کوهیان تشکر کرده و به آن‌ها خسته نباشید بگویم، چرا که زحمات خود را برای این تیم کشیدند و نمی‌توان از کنار آن‌ها به راحتی گذشت. کادر جدید آقایان حاتمی و هاشمی نیز دو مربی عزیزی هستند که من قبلا با آن‌ها کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کافی داریم، مجموعا اوضاع خوبی در تیم حاکم است و مطمئن باشید تیم خوبی را تشکیل خواهیم داد.
او درباره بازی با بحرین در منامه نیز توضیح داد: کار خیلی سختی داریم، چرا که در آنجا هواداران اجازه ورود به سالن را دارند و تقریباً دو سال است که بازیکنان ما مقابل تماشاگران وارد میدان نشده‌اند و این موضوع می‌تواند کار را سخت کند. ضمن اینکه بحرین تیم خوبی است و از دو بازیکن خارجی نیز استفاده می‌کنند. با همه این سختی‌ها باید همه بازیکنان تلاش خود را به کار بگیرند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.
پست چهار تیم ملی بسکتبال، درباره بازی دوستانه با سوریه پیش از دیدار مقابل بحرین نیز گفت: این بازی دوستانه می‌تواند شبیه ساز خوبی برای ما جهت مقابله با بحران باشد. همه تیم‌های عربی از دفاع منطقه‌ای استفاده می‌کنند و زیر حلقه را خوب می‌بندند و ما می‌توانیم با الگو گرفتن از این بازی نتیجه مناسبی را در دو دیدار برابر بحرین کسب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->