مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ارسلان: بحرین در فوتیال و بسکتبال گربه سیاه ایران است!

  • کد خبر: ۸۸۵۱۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
ارسلان: بحرین در فوتیال و بسکتبال گربه سیاه ایران است!
فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران، تیم‌های عربی را به ویژه بحرین را تیم‌هایی دردسرساز برای بسکتبال ایران می‌داند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ارسلان کاظمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بسکتبال گفت: خوشبختانه ما به تازگی از لیگ وارد اردوی تیم ملی شده‌ایم و این موضوع باعث بالا رفتن آمادگی بازیکنان شده است. تنها نیاز است به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنید تا تیم ملی نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کند. مطمئن باشید همه با انگیزه کار می‌کنند و ان‌شاالله با دو پیروزی دل هواداران را شاد می‌کنیم.
فوروارد تیم ملی بسکتبال ایران، درباره بازی مقابل بحرین نیز توضیح داد: من با تیم‌های عربی در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرده‌ام. چه در فوتبال، چه در بسکتبال و حتی در سایر رشته‌های ورزشی بحرینی‌ها برای ایران دردسر ساز شده‌اند. مطمئن باشید بازی سختی مقابل این تیم داریم و نمی‌توان به سادگی از این بازی گذشت، با همه تمام برابر آن‌ها قرار می‌گیریم.
ارسلان درباره تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی بسکتبال گفت: جا دارد از کادر فنی قبلی، آقایان شاهین‌طبع و کوهیان تشکر کرده و به آن‌ها خسته نباشید بگویم، چرا که زحمات خود را برای این تیم کشیدند و نمی‌توان از کنار آن‌ها به راحتی گذشت. کادر جدید آقایان حاتمی و هاشمی نیز دو مربی عزیزی هستند که من قبلا با آن‌ها کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کافی داریم، مجموعا اوضاع خوبی در تیم حاکم است و مطمئن باشید تیم خوبی را تشکیل خواهیم داد.
او درباره بازی با بحرین در منامه نیز توضیح داد: کار خیلی سختی داریم، چرا که در آنجا هواداران اجازه ورود به سالن را دارند و تقریباً دو سال است که بازیکنان ما مقابل تماشاگران وارد میدان نشده‌اند و این موضوع می‌تواند کار را سخت کند. ضمن اینکه بحرین تیم خوبی است و از دو بازیکن خارجی نیز استفاده می‌کنند. با همه این سختی‌ها باید همه بازیکنان تلاش خود را به کار بگیرند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.
پست چهار تیم ملی بسکتبال، درباره بازی دوستانه با سوریه پیش از دیدار مقابل بحرین نیز گفت: این بازی دوستانه می‌تواند شبیه ساز خوبی برای ما جهت مقابله با بحران باشد. همه تیم‌های عربی از دفاع منطقه‌ای استفاده می‌کنند و زیر حلقه را خوب می‌بندند و ما می‌توانیم با الگو گرفتن از این بازی نتیجه مناسبی را در دو دیدار برابر بحرین کسب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->