نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

علی کریمی دلتنگ بازگشت به استقلال+عکس

  • کد خبر: ۸۸۷۳۸
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
علی کریمی دلتنگ بازگشت به استقلال+عکس
علی کریمی برای بازگشت به استقلال بی میل نیست، اما او به دلیل مصدومیت گزینه مناسبی برای این تیم محسوب نمی‌شود. فرهاد مجیدی چند گزینه را برای تقویت خط میانی تیمش مد نظر دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مشکلات تاکتیکی استقلال که در لیگ بیست و یکم کاملا مشهود بوده، فقدان هافبک بازیساز است. بازیکنی که بتواند حلقه  واصل مطلوبی میان خط هافبک و مهاجمان باشد. در بازی‌هایی که از لیگ بیست و یکم گذشته، نه مهدی مهدی پور و نه آرش رضاوند نتوانسته‌اند به خوبی این وظیفه را انجام دهند و حتی انتقاد هواداران استقلال را نیز به دنبال داشته‌اند. در جریان بازی با نساجی نیز بار‌ها دیده شد که هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت از شیوه عملکرد رضاوند و مهدی پور انتقاد کردند و آن‌ها را در حد و اندازه استقلال نداستند.

این انتقاد‌ها بدون شک به گوش دو بازیکن طراح استقلال که نتوانسته‌اند وظایف خود را به خوبی انجام دهند نیز رسیده و فرهاد مجیدی نیز به خوبی می‌داند که حجم عظیمی از نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد این دو بازیکن وجود دارد. حتی پیش از بازی با نساجی نیز زمزمه‌هایی درباره جذب یک هافبک برزیلی نیز به گوش می‌خورد و رسانه‌های برزیلی نیز صحبت از حضور بازیکنی به نام  ژان کارلوس دراستقلال کرده‌اند. آخرین خبردرباره این بازیکن انتقاد پیشنهاد مالی جدید از سوی باشگاه استقلال، اما با این وجود به نظر می‌رسد باشگاه استقلال چندان به طور جدی جذب این بازیکن برزیلی را دنبال نمی‌کند و همچنان درحال ارزیابی است.

 به موازات این اخبار، اما علی کریمی، هافبک میانی سابق استقلال که دو فصل پیش استقلال را به سمت لیگ قطر ترک کرد واکنون در باشگاه قیصریه اسپور بازی می‌کند نیز به گوش می‌رسد. این خبر از آن نقطه قوت گرفته که کریمی در صفحه شخصی خود نسبت به دوری از استقلال واکنش نشان داده و با انتشار یک قلب آبی و نوشتن کلمه انگلیسی mis به نوعی سعی در انتقال دلتنگی‌هایش نسبت به باشگاه سابق خود داشته است. اما سوالی که بعد از انتشار این استوری در صفحه شخصی علی کریمی ذهن را اشغال می‌کند این است که چرا این بازیکن که دو فصل پیش برای جدایی از استقلال بسیار مصر بود و راضی به ماندن نشدن اکنون چنین واکنشی نشان داده است؟

پاسخ روشن است. علی کریمی وضعیت مطلوبی درباشگاه قیصریه اسپور ترکیه ندارد. او بعد از مصدومیت از لیست باشگاه قیصریه کنار گذاشته شده و احتمال دارد در نیم فصل نیز از سوی مدیران این باشگاه به ترکیب تیم بازگردانده نشود. به همین دلیل کریمی در حال مقدمه سازی است تا اگر امکانش فراهم شود به ایران بازگردد و برای باشگاه استقلال بازی کند. تصمیمی که هنوز به طور علنی از آن رونمایی نشده و روشن هم نیست که مربیان استقلال با توجه به وضعیتی که این بازیکن درلیگ ترکیه دارد، آیا به شماره ۶ سابق خود احساس نیاز پیدا کنند یا خیر؟!

مهم‌تر اینکه علی کریمی اکنون تحت قرارداد با باشگاه ترکیه‌ای است و برخلاف خبر‌هایی که برخی صفحات مجازی منتشر کرده‌اند بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود، اما چنانچه مدیران این باشگاه  ترکیه‌ای تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن نداشته باشند، او می‌تواند بعد از فسخ قرارداد به عنوان بازیکن آزاد به جمع آبی‌پوشان ملحق شود.

البته باید توجه داشت که مصدومیت کریمی مانع بزرگی در راه بازگشت او به استقلال محسوب می‌شود. این بازیکن تا نیم فصل قادر به همراهی استقلال نیست و شاید فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد گزینه‌ای را دراین برهه به خدمت بگیرد که قابلیت ایجاد تغییرات در خط میانی را داشته باشند.   

علی کریمی دلتنگ بازگشت به استقلال+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->