قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز پنجشنبه (۱۱ آذرماه ۱۴۰۰) + جدول قیمت دلار، قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت ارز امروز پنجشنبه (۱۱ آذرماه ۱۴۰۰) + جدول وام ۱۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌ها بگیرید + معرفی بانک و مدارک لازم برای دریافت وام گرانترین شهر‌های ۲۰۲۱؛ تهران در رتبه ۲۹ قرار گرفت! ۴۸ درصد خانواده‌های ایرانی خودرو ندارند | قرعه‌کشی خودرو شبیه بخت‌آزمایی است حقوق و ساعت کار کارگران چگونه تعیین می‌شود؟ شرط جدید برای ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن اعلام شد (۱۱ آذرماه ۱۴۰۰) قیمت روز گوشی موبایل در بازار امروز پنجشنبه (۱۱ آذرماه ۱۴۰۰) + جدول با وجود اعلام توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازار سامانه «بازرگام» در مشهد در دسترس نیست خراسان رضوی از توزیع هوشمند کالا بی نصیب ماند افت خودتحریمی در اقتصاد ایران ویدئو| قالیباف: قرعه کشی خودروسازان شبیه بخت آزمایی است نقش عجیب گرگ ها در کاهش تصادفات جاده‌ای! جزئیات فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور از دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ + لینک ثبت نام دلایل لرزش خودرو هنگام شتاب‌گیری چیست؟ پیش‌بینی قیمت طلا فردا پنجشنبه ۱۱ آذر ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ + جدول شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی FARDA 511 و FARDA SX5 اعلام شد + مشخصات خودرو آورده نقدی متقاضیان نهضت ملی مسکن چقدر است؟
خبر فوری
گران‌فروشی و کم‌فروشی، در صدر تخلفات بازار در ۷ ماهه سال جاری
در ۷ ماهه سال جاری، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودرو‌های سبک و رستوران‌های غذاخوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت، مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت.

از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال ۱۲۱ هزار و ۸۷۰ فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیدگی شده ۴ هزار و ۷۵۳ فقره منجر به تنظیم برگ گزارش بازرسی و ۶ هزار و ۳۳۱ فقره منجر به عدم احراز تخلف و ۴ هزار و ۴۶۳ فقره به علت انجام کار کارشناسی در حال پیگیری می‌باشد.

سجادی؛ با اعلام این که از این تعداد شکایات ۱۳ هزار و ۵۳۴ فقره مربوط به کالا بوده است، گفت: ۲ هزار و ۱۳ فقره مربوط به خدمات بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در همین مدت، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودرو‌های سبک و رستوران‌های غذاخوری است.

مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت با اعلام اینکه بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف به ترتیب مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم درج قیمت است، گفت: در ارتباط با نحوه دریافت شکایات در مجموع ۱۰ هزار و ۲۱۶ فقره به صورت تلفنی، ۲ هزار و ۶۹ فقره به صورت حضوری و ۳ هزار و ۲۶۲ فقره بصورت کتبی بوده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}