مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خراب شدن مهمترین چرخه والیبال به چه قیمتی؟

  • کد خبر: ۸۹۳۴۱
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
خراب شدن مهمترین چرخه والیبال به چه قیمتی؟
ایتالیا با دو نماینده در جام باشگاه های جهان لیگش را تعطیل نکرده اما در ایران مسئولان ساده ترین راه را انتخاب کرده اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هر تیمی که از ایران به آن سوی مرز‌ها می‌رود تا در تورنمنتی بین المللی حضور پیدا کند نماینده و به نوعی برند والیبال ملی است، اما این امر نباید به بهای خراب شدن مهمترین چرخه داخلی والیبال یعنی لیگ شود، لیگ اگر خوب برگزار شود بازیکنان باشگاهی و ملی صیقل می‌خورند و آماده می‌شوند تا در سطوح بالاتر عرض اندام کنند.
اما امروز که بحث اعزام تیم فولاد سیرجان به جام باشگاه‌های جهان پیش آمده تعطیلی دو هفته‌ای لیگ با مخالفت و اعتراض اکثریت قریب به اتفاق تیم‌ها شده است چرا که معتقدند ایتالیا با داشتن دو تیم در بیتیم برزیل لیگ خود را متوقف نمی‌کند و بر اساس برنامه‌های قابل رویت مسابقات این دو تیم را در لابه لای مسابقات و با فاصله زمانی اندک انجام‌می دهد، ولی ما ساده‌ترین راه را برگزیده ایم بدون اینکه به نظرات تیم‌ها اهمیت دهیم.
از سوی دیگر نوعی اجبار در دادن بازیکنان کمکی هم باعث نگرانی باشگاه‌ها شده به ویژه بخش خصوصی که بدون کمترین حمایت دولتی تیم می‌دهد.
فدراسیون والیبال به کدامین راه می‌رود تا موجبات دلگرمی سرمایه گذاران باشگاهی را فراهم سازد؟ تاکید می‌کنیم‌ما‌ همانند سابق به تقویت نماینده ایران در باشگاه‌های جهان اعتقاد داریم، اما فدراسیون والیبال چطور؟ تیم‌های کاله، ورامین و.. در مسابقات پیشین حتی اجازه استفاده از بازیکنان ملی پوش خود را نداشتند و ناچار بودند با تیم عاریه‌ای راهی شوند، چون آن زمان نگاه فدراسیون به تیم‌ملی بود پس امروز اگر به طور مثال صابر کاظمی‌ها نا‌کار شوند که اینک به دلیل فشار بیش از حد فرسوده شده هم شهرداری ارومیه آسیب می‌بیند و هم والیبال ملی، شاید دیگر فرصتی برای بحث نباشد، اما حداقل می‌توانیم از لیگ سایر کشور‌ها الگو بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->