حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درآمد پرسپولیس از بازی با نفت مشخص شد

  • کد خبر: ۸۹۶۱۷
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
درآمد پرسپولیس از بازی با نفت مشخص شد
باشگاه پرسپولیس از بازی خانگی خود با صنعت نفت درآمد خوبی کسب کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار پرسپولیس و صنعت نفت در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

این دیدار از چند جهت بسیار مهم بود. اول اینکه پس از حدود دو سال هواداران پرسپولیس توانستند بازی تیمشان را در ورزشگاه آزادی ببینند و دومی اینکه تبلیغات محیطی این بازی در اختیار باشگاه پرسپولیس بود. به همین منظور باشگاه پرسپولیس توانست درآمد خوبی از این بازی کسب کند.

 

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که رقم مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی از بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای هر بازی است که ۳۰ درصد از این مبلغ طبق توافقات قبلی به سازمان لیگ می‌رسد. اگر ما کف این مبلغ یعنی ۱۰ میلیارد تومان را برای تبلیغات محیطی بازی با صنعت نفت حساب کنیم و ۳۰ درصد سهم سازمان لیگ را کسب کنیم، پرسپولیس ۷ میلیارد تومان از بازی فعلی با صنعت نفت از طریق تبلیغات محیطی کسب درآمد کرد.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس ۴۵۰۰ عدد بلیط برای این بازی بین تماشاگرانش با قیمتهای ۵۶ و ۳۵ هزار تومان فروخت. اگر در این مورد هم میانگین ۵۶۰۰۰ تومان را مد نظر بگیریم بیش از ۲۵۰ میلیون تومان هم از بلیت فروشی این بازی به باشگاه پرسپولیس رسید که مبلغ کمی نیست.

 

به این ترتیب اگر ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه در بازی با صنعت نفت بلیت فروشی و تبلیغات محیطی در اختیار آنها بوده درست باشد باشگاه پرسپولیس بیش از ۷ میلیارد تومان درآمدزایی از یک بازی خانگی خود داشته که مبلغ خوبی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->