شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید
سرخط خبرها

اشکان آرمندهی، مدیرعامل اپلیکیشن دیوار کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۸۹۸۲۸
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
  • ۵
اشکان آرمندهی، مدیرعامل اپلیکیشن دیوار کیست؟ + بیوگرافی
اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار و کارآفرین، متولد ۱۳۶۸ در شهر تهران است. مادرش بروجردی و پدرش اهل تهران است.

بیوگرافی اشکان آرمندهی

اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار و کارآفرین، متولد ۱۳۶۸ در شهر تهران است. مادرش بروجردی و پدرش اهل تهران است. او که دارای مدرک تحصیلی کارشناس IT است از سال ۸۶ در دانشگاه آزاد واحد پرند وارد دانشگاه شده و در سال ۹۲ در مقطع لیسانس فارغ‌التحصیل شد و سپس برای مقطع فوق‌لیسانس اقدام کرده و دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد تهران جنوب است.

سوابق شغلی اشکان آرمندهی

اشکان میرآرمندهی از سال ۹۲ به‌عنوان ناظر بخش آگهی‌هایی که در آن زمان تا ۱۵۰ عدد بود، به این کسب‌وکار وارد شد و در حال حاضر بیش از ۹۵۰ نفر پرسنل دارد که متشکل از تیم‌های فنی و غیرفنی است.

وی درباره زمینه فعالیتش گفته: من در ابتدا به یک بخش از کسب‌وکار وارد شدم و تعداد آگهی‌های روزانه دیوار در آن زمان بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ عدد آگهی بود. الان آن بخش کوچک به نیم‌میلیون آگهی روزانه رسیده، سال‌های ۹۳ و ۹۴، اوج زمان رشد دیوار بود و گاه هر هفته بین ۱۰ تا ۱۵هزار آگهی اضافه می‌شد به خاطر دارم که در اردیبهشت ماه سال‌۹۴، به علت فشار کار، یک هفته در بیمارستان بستری شدم!

ازدواج و زندگی خصوصی اشکان آرمندهی

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست.

شروع کسب و کار اشکان آرمندهی

آرمندهی از جوانانی است که هم کار کرده و هم درس خوانده، او یک سال بعد از ورود به دانشگاه در سال ۸۷، وارد بازار کار شده و در شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد به صورت پاره‌وقت و در بخش امداد مشتریان فعالیت کرده است‌.

تا سال ۸۹ در شرکت پرداخت الکترونیک بانک پارسارگاد کار کرده و از ۸۹ تا ۹۱، همزمان در کسب‌وکار پدرش که تامین‌کننده نیروی انسانی بوده و در دپارتمان حقوق و دستمزد، مشغول به کار می‌شود.

در این ۲سال اطلاعات زیادی در زمینه ارتباطات، پرداخت‌ها، مالیات، بیمه و… به دست می‌آورد.

اشکان از سال ۹۲، به مجموعه دیوار آمده و می‌گوید: قبل از آن به خاطر اینکه پسر عمویم یعنی حسام بنیانگذار کافه بازار و دیوار در سال ۸۹ بود، در جریان این دو کسب‌وکار بودم.

تاریخچه سایت دیوار

ایده اصلی تاسیس دیوار از حسام آرمندهی پسر عموی اشکان آرمندهی در سال ۱۳۸۹ شکل گرفت که برای ادامه تحصیل به سوئد رفته بود، خرید و فروش از سایتی مشابه سایت دیوار را در کشور سوئد تجربه می‌کند و جرقه شکل‌گیری دیوار در آنجا در ذهنش شکل می‌گیرد.

هدف اصلی دیوار این بود که خریدار را به فروشنده بدون واسطه وصل کند و دیوار در سال ۹۱ متولد شد.

حسام آرمندهی موسس دیوار

وب سایت دیوار از سال ۱۳۹۱ توسط حسام آرمندهی راه اندازی شد و دیوار سال۹۱ راه‌اندازی شد و زمینه فعالیت آن نیازمندی‌ها و خرید و فروش کالا‌های دست دوم و نو و رهن و اجاره از خانه تا لوازم منزل و صوتی و اتومبیل است.

مردم برای خرید و فروش اجناس دست دوم و نو از طریق انتشار آگهی میتوانند به راحتی جنس مورد نظر خود را پیدا کنند.

تیم نظارت و بررسی آگهی‌های دیوار، بیش از ۲۵۰ نفر نیروی کار دارد که آگهی‌های ثبت شده را بررسی می‌کنند.

دیوار، کسب‌وکاری است که الان بیش از ۳۵ میلیون کاربر و نزدیک به ۵۰۰ هزار کسب‌وکار روی آن حضور دارند و روزانه تا نیم میلیون آگهی روی دیوار ثبت می‌شود.

ماجرا و علت محکومیت اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار

اشکان آرمندهی، مدیر وب‌سایت دیوار، به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» به «سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل» محکوم شده است.

او در رشته توییتی که درباره حکم زندان خودش منتشر کرده، با انتقاد از حکم صادره نوشته است «آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای مجرمانه نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند».

آقای میرآرمندهی گفته است پیش از این به مدت ۱۲ ساعت بازداشت بوده و با وثیقه یک میلیارد و یکصد میلیون تومانی آزاد شده است.

پیج اینستاگرام اشکان آرمندهی

صفحه شخصی ایشان در شبکه اینستاگرامی با نشانی ashkanarmandehi فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

منبع: حرف تازه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فتانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
0
حقشه خدا ازش نگذره
خسرو
Austria
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
1
درود بر ایشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
سلام شما که طراح سایت دیوار هستید بهتر سایت راحذف کنید و چون بهتر است یک اپلیکیشن دیگر ی را جایگزین دیوار کنید چون کارشناسان دیوار اجازه فعالیت را از ما. می گیرند و ما رابی خود ی مسدود می‌کند
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
1
دمتون گرم دانشمندان بزرگ ایران من خودم کاسبم تمام کارهایم را تو دیوار به فروش میرسونم
واقعا فوق العاده است خدا خیرتون بده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
اولش خوب بود ولی حالا دیگه مفت نمیرزه پولکی شده
تا یه اگهی میزاری دومی باید پول بدی اونم خیلی زیاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->