نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس
سرخط خبرها

اکران مستند ایکسونامی در مشهد عمومی نبود

  • کد خبر: ۸۹۹۰
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
اکران مستند ایکسونامی در مشهد عمومی نبود
مدیر پخش حوزه هنری گفت: اکران مستند ایکسونامی در مشهد عمومی نبود و مهمانان از قبل دعوت شده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری گفت: اجرای هر برنامه‌ای جدا از نمایش فیلم‌های در حال اکران در سالن‌های سینما منوط به کسب مجوز از وزارت ارشاد و اداره ارشاد هر استان است و سینمای هویزه نیز مانند سایر سینما‌ها از این امر مستثنی نیست و باید در چارچوب قانون عمل کنند.

وی ادامه داد: اجرا و نمایش این فیلم در سینما هویزه مشهد نیز منوط به کسب مجوز از اداره ارشاد شده بود، براساس پیگیری‌های ما، سازندگان فیلم اکسونامی حدود سه هفته پیش تقاضای نمایش و پروانه را به وزارت ارشاد ارسال کرد بودند، اما به دلیل مشکلات فنی، نسخه‌ای که باید بررسی می‌شده دیر به دست ارشاد رسیده است.

مدیر پخش حوزه هنری گفت: مستند اکسونامی یک فیلم انتقادی و چالشی درباره آمریکا و غرب است. در زمان نمایش فیلم نیز اکران عمومی نبوده بلکه دعوت‌های خاصی انجام شده و کسانی که برای تماشای فیلم آمده بودند از قبل دعوت شده و جزو نخبگان فرهنگی، طلاب، دانشجویان، مشاوران خانواده و صاحب‌نظران عرصه فرهنگی بودند و هدف برنامه برگزاری یک نشست تحلیل و کارشناسی بوده و اصلا نمایش عمومی و دعوت عام نداشتند.

فرجی ادامه داد: از آنجا که نمایش عمومی نبوده، بلیت‌فروشی نداشته و همچنین دعوت‌ها انجام شده بود و صدور مجوز دچار تاخیر شده بود، مدیران هویزه مشهد طی تماس تلفنی با اداره ارشاد مشهد هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند و مجوز ضمنی را می‌گیرند و فقط یک بار فیلم را نمایش دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->