حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

دو بازیکن والیبال نقره داغ شدند

  • کد خبر: ۹۰۱۶۰
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
دو بازیکن والیبال نقره داغ شدند
عادل غلامی یک و آرمین تشکری دو جلسه از رقابت های لیگ برتر والیابل محروم شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اتفاقات و حواشی دیدار پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر (سوم آذرماه) را بررسی کرد.
در ابتدای این جلسه گزارش ناظر بازی ارائه شد و مسئولین سازمان لیگ نیز گزارشات خود را ارائه کردند. سپس بازیکنان و نمایندگان دو باشگاه در دفاع از خود، صحبت کردند.
کمیته انضباطی در خاتمه عادل غلامی بازیکن شهرداری ارومیه را به یک جلسه محرومیت قطعی و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان تهران را با توجه به نداشتن سابقه و پرونده‌ای در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۱۵۰ ملیلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
بنابر این با توجه به اینکه دو بازیکن در هفته دهم بازی نکردند، غلامی می‌تواند تیمش را همراهی کند، ولی آرمین تشکری فردا (چهارشنبه) نمی‌تواند تیم پیکان تهران را در مسابقه برابر پاس گرگان همراهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->