افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟ آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

جشن ازدواج ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۹۰۶۴۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
جشن ازدواج ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حرم مطهر رضوی
۱۵۰زوج مهاجر محروم آغاز زندگی مشترک خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: جمعی از زوج‌هایازدواج ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حرم مطهر رضوی مهاجر ساکن حاشیه شهر مشهد با شرکت در جشن ویژه نومزدوجین "زندگی به سبک رضوی" آغاز زندگی مشترک خود را در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

فاطمه دژبرد افزود: این زوج‌های جوان پس از مراسم جشن ازدواج خود، با بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های آموزشی این آستان مقدس از خوان کریمانه رضوی در مهمانسرای حضرت رضا (ع) نیز متنعم و از این مکان مقدس راهی خانه بخت شدند.

وی گفت: هدایایی، چون یک جلد قرآن کریم حاوی پیام تولیت آستان قدس رضوی نیز به این زوج‌های جوان اهداء شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی افزود: مرحله اول طرح ازدواج زوج‌های مهاجر محروم در حرم رضوی پارسال برای ۱۰۰تن از زوج‌های مهاجر حاشیه‌نشین برگزار شد.

سه سال بهره‌مندی از خدمات طرح

خانم دژبرد گفت: طرح"زندگی به سبک رضوی " با هدف تحکیم و تعالی زندگی نومزدوجین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی برای زائران و مجاوران از چهار سال گذشته در حال اجرا است. در این مدت، غیر از اقشار جامعه که مهمان این جشن معنوی شده‌اند، افراد تحت پوشش خیریه‌ها، محرومان حاشیه‌نشین و مهاجران هم از برکات و خدمات آن برخوردار شده‌اند.

وی افزود: زوجین مشمول، به مدت ۳سال از مزایای طرح شامل خدمات آموزشی و پشتیبانی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت‌های عملی و مهارتی مرتبط با همسرداری و پرورش فرزند بهره‌مند خواهند بود.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->