حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

درخشش جهانبخش در ترکیب فاینورد+ عکس و فیلم گل به فورتنا

  • کد خبر: ۹۰۹۸۳
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
درخشش جهانبخش در ترکیب فاینورد+ عکس و فیلم گل به فورتنا
علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران در ترکیب تیم فاینورد هلند نقش پررنگی داشت و توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران در برتری ۵ برصفر شب گذشته  فاینورد مقابل فورتونا نقش به سزایی داشت و موفق شد بار دیگر برای این تیم گل بزند.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش در دقیقه ۳۰ وارد زمین شد و توانست در دقیقه ۸۹ با یک ضربه سر عالی دروازه تیم حریف را باز کند.

طبق آمار سوفا اسکور، جهانبخش در این مسابقه نمایش خوبی داشت و توانست پس از مدت‌ها گل بزند. او در این بازی ۳ شوت به دروازه فورتونا سیتارد شلیک کرد که تنها یک شوت درون چارچوب بود و آن نیز گل شد.

جهانبخش از نظر تکنیکی نیز آمار خوبی در این مسابقه به ثبت رساند و توانست ۳ بار حریفان از پیش روی بردارد. او در نبرد زمینی از ۷ دوئل، ۵ بار برنده شد و در نبرد هوایی نیز یک بار توپ را از آن خود کرد. دقت پاس ستاره کشورمان ۷۷ درصد گزارش شده و او یک پاس کلیدی نیز در این بازی داد که به گل منجر نشد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در این بازی نمره ۷.۸ را دریافت کرد تا به سومین بازیکن برتر زمین نام گیرد.

فاینورد با جهانبخش در این فصل سودای قهرمانی در سر دارد و می‌خواهد به سلطه آژاکسِ تنهاگ پایان دهد. در جدول اردیویزه هلند، آژاکس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فاینورد با ۳۵ امتیاز و پی‌اس‌وی آیندهوون با ۳۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. رقابت این ۳ تیم برای قهرمانی، لیگ هلند امسال را بسیار جذاب کرده و امیدواریم جهانبخش در این فصل موفق ظاهر شود.

درخشش جهانبخش درترکیب فاینورد

ویدئو گل جهانبخش به فورتنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->