امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

آموزش استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون

  • کد خبر: ۹۱۰۱۶
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
آموزش استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون
پس از اتصال هدفون با گوشی اندرویدی‌تان، برای استفاده از گوگل اسیستنت باید چند مرحله‌ی اضافی را در بخش تنظیمات انجام هید.

به گزارش شهرآرانیوز، Google Assistant دستیار دیجیتالی مفید گوگل است که می‌تواند به شما کمک کند کارهای زیادی را بدون زحمت اضافی انجام دهید. با بیان کلمه‌ی کلیدی «Hey Google» و به‌دنبال آن درخواست خود، می‌توانید از گوگل اسیستنت در تلفن اندرویدتان استفاده کنید.

اگر هدفونتان به گوشی متصل باشد، برای فعال‌کردن استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون، باید گزینه‌هایی را در تنظیمات تغییر داده یا فعال کنید. در این مقاله، نحوه‌ی تنظیم گوگل اسیستنت برای کار با هدفون‌های سیمی یا بی‌سیم را برایتان توضیح می‌دهیم. پس، تا پایان با زومیت همراه باشید.

حداقل تجهیزات موردنیاز

برای استفاده از دستیار گوگل با هدفون‌های سیمی یا بی‌سیم، داشتن گوگل اسیستنت در دستگاه کافی نیست و علاوه‌بر اتصال به اینترنت، الزامات دیگری نیز وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. برای استفاده از دستیار صوتی گوگل در اندروید با هدفون سیمی، دستگاهتان باید شرایط زیر را داشته باشد:

اندروید 9.0 یا آخرین نسخه
آخرین نسخه برنامه Google
خدمات Google Play فعال
حداقل ۱/۵ گیگابایت حافظه


برای هدفون های بی‌سیم، گوشی هوشمند اندرویدی شما حداقل باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

اندروید 6.0
آخرین نسخه برنامه Google
خدمات Google Play فعال
حداقل ۱/۵ گیگابایت حافظه
سازگاری هر دو هدفون بی‌سیم با گوگل اسیستنت
راه‌اندازی گوگل اسیستنت روی هدفون‌های بی‌سیم


اگر هدفون بی‌سیم دارید، با دنبال‌کردن این روش می‌توانید دستیار صوتی گوگل را راه‌اندازی کنید:

مطمئن شوید که گوشی اندرویدی شما به اینترنت متصل است.
هدفون بلوتوثی و بلوتوث گوشی خود را روشن کنید.
تنظیمات را باز کنید و به Bluetooth بروید. برای جفت‌کردن هدفون، روی نام هدفون خود در قسمت Available devices ضربه بزنید و فرمان‌ها را دنبال کنید. در برخی دستگاه‌ها، ممکن است پس از روشن‌شدن بلوتوث و هدفون بی‌سیم، از شما خواسته شود که هدفون خود را جفت کنید. در این صورت، روی Accept ضربه بزنید.
پس از جفت‌شدن هدفون با گوشی، Google Assistant اعلانی برای شروع فرایند راه‌اندازی ارسال خواهد کرد. اگر این اتفاق نیفتاد، برنامه‌ی Google را باز کنید و از بخش More به Settings بروید و Voice را انتخاب کنید. اگر گزینه‌ی Allow Bluetooth requests with device locked غیرفعال بود، باید آن را فعال کنید.

آموزش استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون
راه‌اندازی Google Assistant روی هدفون‌های سیمی

این فرایند بسیار ساده‌تر از استفاده از هدفون‌های بی‌سیم است؛ زیرا هیچ مشکلی برای جفت‌شدن بلوتوث وجود ندارد. در‌ادامه، نحوه‌ی تنظیم گوگل اسیستنت برای کار با هدفون سیمی آورده شده است:

هدفون سیمی خود را به دستگاه اندرویدی‌تان وصل کنید.
برنامه‌ی Google را باز کنید.
به More > Settings > Assistant settings > Devices بروید.
هدفون سیمی را انتخاب کنید.
برای روشن‌کردن دستیار صوتی گوگل، گزینه‌ی Get help from Google را فعال کنید.

آموزش استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون

به دستیار صوتی گوگل اجازه دهید اعلان‌های شما را بخواند

برای کنترل بیشتر هندزفری، می‌توانید به Google Assistant بگویید تا اعلان‌ها را بخواند. گوگل اسیستنت می‌تواند شما را از اعلانی جدید مطلع کند و در برخی از برنامه‌ها محتویات را بخواند؛ بنابراین، لازم نیست اعلان‌ها را به‌صورت دستی بررسی کنید.

برای شنیدن اعلان‌ها، برنامه‌ی Google را باز کنید و به More > Settings > Google Assistant > Devices بروید و هدست خود را انتخاب کنید. در صفحه‌ی تنظیمات هدست، روی Spoken notifications ضربه بزنید و در صفحه‌ی بعد، آن را فعال کنید. در این صفحه، می‌توانید اپ‌های دلخواه را برای خوانش اعلانات ازطریق دستیار گوگل نیز گزینش کنید.

آموزش استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون
 

این تنظیم اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا به شما امکان می‌دهد به‌صورت غیردستی به پیام‌ها پاسخ دهید. برنامه‌هایی که می‌خواهید گوگل اسیستنت به اعلان‌های آن‌ها دسترسی داشته باشد، در صفحه‌ی Spoken notifications انتخاب کنید.

گوگل اسیستنت را در هدفون شخصی‌سازی کنید
با اتصال هدفون، می‌توانید نوع اطلاعاتی را مشخص کنید که دستیار صوتی گوگل می‌تواند به شما بدهد. همچنین، می‌توانید انتخاب کنید که گوگل اسیستنت اطلاعات شخصی مانند مخاطبان یا پیام‌ها یا اعلان‌های برنامه را ازطریق هدفون به شما بگوید.

برای دریافت نتایج شخصی در تلفن اندرویدی خود، برنامه‌ی Google را باز کنید و روی More > Settings > Google Assistant > Personalization ضربه بزنید و Personal Results را فعال کنید. در مرحله‌ی بعد، هدفون را فعال کنید. همچنین، گزینه‌ی Personal suggestions on lock screen را روشن کنید تا نتایج را بدون باز‌کردن قفل دستگاه دریافت کنید.

آموزش استفاده از گوگل اسیستنت با هدفون

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->