استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

ملاقات دو نفره مجیدی و غفوری در تمرین استقلال+عکس

  • کد خبر: ۹۱۱۳۲
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
ملاقات دو نفره مجیدی و غفوری در تمرین استقلال+عکس
وریا غفوری با اینکه تا سه هفته آتی قادر به همراهی استقلال نیست، اما با حضور در تمرین استقلال و گفتگو با فرهاد مجیدی، به شایعات مربوط به اختلافش با سرمربی استقلال پایان داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، زمان قابل توجهی است که برخی منابع خبری پیرامون استقلال مدعی‌اند که وریا غفوری و فرهاد مجیدی اختلافات بسیاری با هم دارند. حتی مصاحبه اخیر کاپیتان استقلال را به اختلاف با مجیدی ارتباط دادند، اما در تمرین امروز آبی‌ها شاهد ملاقات دو نفره وریا غفوری و فرهاد مجیدی در تمرین استقلال بودیم. مجیدی دراین گفت و گوی دو نفره برای وریا آرزوی سلامتی کرده و به او گفته هرچه زودتر به شرایط مسابقه بازگردد تا به ترکیب استقلال برسد. مجیدی اکنون به دنبال یافتن یک گزینه مناسب برای جانشینی وریا است تا در هفته‌های آتی در ترکیب استقلال قرارش دهد. شاید اگر موسوی حفظ می‌شد دغدغه سرمربی استقلال برای داشتن یک گوش راست کلاسیک راحت‌تر بود، اما جدایی این بازیکن تا حدی معادلات امروز سرمربی استقلال را به هم زده است.

ملاقات دو نفره مجیدی و غفوری در تمرین استقلال+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->