سرخط خبرها

عنایتی: بازیکن من جوزده شد که گفت با دست گل زدم!

  • کد خبر: ۹۱۵۳۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
عنایتی: بازیکن من جوزده شد که گفت با دست گل زدم!
رضا عنایتی همه انتقاد‌ها به تیمش و نوع داوری بازی با پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی مشهدی هوادار می‌گوید مهاجم تیمش جوزده شده و به‌هیچ‌وجه گل هوادار هند نبوده است. رضا عنایتی و تیمش مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشتند و تا آستانه تحمیل یک شکست خانگی به قرمز‌ها پیش رفتند. مسابقه پرسپولیس و هوادار صحنه بحث‌برانگیز و تأثیرگذار کم نداشت و عنایتی درباره این صحنه‌ها با ورزش ۳ مصاحبه‌ای مفصل انجام داد.

پرسپولیس را زیر فشار قرار دادیم

پیش‌بینی می‌شد که بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داشته باشیم؛ تیمی با داشتن آن همه مهره و شرایطی که در چندسال گذشته در لیگ کشور داشته است. ما کاملا پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که اگر می‌خواهیم پیروز باشیم، باید مالکیت را به پرسپولیس بدهیم و بتوانیم از موقعیت‌هایی که به‌دست می‌آوریم، استفاده کنیم. پرس از جلو را در دستورکار داشتیم و فکر می‌کنم به‌جز ۱۰ دقیقه اول که مقداری جو ورزشگاه آزادی بچه‌های ما را گرفت، موفق شدیم. اما فکر می‌کنم بازی پایاپای بود و آن‌هایی که در تلویزیون بازی را تماشا کردند، لذت بردند؛ اما پایان بازی برای ما خوش نبود و تیم ما با وجود تلاش زیادی که انجام می‌دهد، در برخی مواقع بازی کم‌تجربه می‌شود. گل دقیقه ۹۲ همه‌چیز را به‌هم ریخت، وگرنه می‌توانستیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

گل پرسپولیس ناسالم بود، نه هوادار!

فکر می‌کنم جنجالی‌تر از آن صحنه گل ما، صحنه دقیقه ۹۲ جنجالی بود که بازیکن پرسپولیس کاملا بازیکن ما را هل داد و این صحنه از چشم داور دور ماند. فکر می‌کنم داور روز خوبی داشت، ولی صحنه‌هایی که اتفاق افتاد، تأثیرگذار بود. در کل داوری بسیار خوب بود و از ادب و متانت داوران تشکر می‌کنم. رضا اسدی بازیکن ما را هل داد و حتی آن صحنه را ما هم ندیدیم و بعد که فیلم‌ها آمد، دیدیم. درباره صحنه گل دوم ما، شک نکنید حامد لک آن توپ را گل کرد و ویدئو آن را من گذاشتم. در آن صحنه سانتر شد و حامد لک اشتباه کرد و اول توپ به مچ و بعد به پهلوی او خورد و گل شد. گل‌به‌خودی حامد لک بود و جواد محمدی تأثیری روی گل نداشت.

مگر می‌شود جلو چشم شما هند کنند و اعتراض نکنید؟

من بیش از صدبار صحنه را نگاه کردم و دیدم جواد محمدی تأثیری نداشت و اشتباه محاسباتی حامد لک بود که توپ به بدنش برخورد کرد و به داخل گل رفت، چون مسیر توپ با برخورد به دست عوض نمی‌شود. در عکسی دیگر، سایه توپ روی آرنج جواد محمدی است و توپ از جواد رد می‌شود و بعد به حامد لک می‌خورد. دوستان کارشناس هر چیزی را که بقیه می‌گویند تأیید می‌کنند و از آن‌ها خواهش می‌کنم روی صحنه‌ها بیشتر دقت کنند، زیرا هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس و حتی حامد لک به این صحنه اعتراض نمی‌کنند. یک نفر جلو شما توپ را با دست بزند و شما هم تیم پرسپولیس باشی و هیچ اعتراضی نکنی؟!

بازیکن من جوزده شد

به‌نظرم جواد به‌شکل خاصی جوزده شد. بازی با پرسپولیس و پخش مستقیم است و دوست داری گل را برای خودت ثبت کنی و در آن شلوغی، جواد جوزده شد. من با او صحبت کردم و خیلی ناراحت بود و می‌گفت من اصلا نفهمیدم چه گفتم! مقداری جو سنگین بود و این صحبت را انجام داد، اما فیلم واضح و همه‌چیز مشخص است. ما باید به خودباوری برسیم و شرایطمان بهتر می‌شود. اشتباهاتی در این ۸ هفته از لحاظ داوری داشتیم و فکر می‌کنم اگر به‌جز پرسپولیس تیم دیگری بود، این صحنه‌ها به چشم نمی‌آمد، ولی همیشه همین‌طور است.

گلر ما واقعا مصدوم بود

اگر پرسپولیس می‌توانست ما را ببرد این صحبت‌ها پیش نمی‌آمد و کسی درباره وقت صحبت نمی‌کرد. مهرداد یک مصدومیت داشت، هفته پیش می‌خواست توپ را دفع کند و پایش در چمن گیر کرد و آسیب دید و در صحنه‌ای که یک یا دو بار مهرداد نشست، خود من به او گفتم کار را سریع‌تر شروع کن، اما می‌دانستم با درد حرکت می‌کند. من اعتقادی به وقت کشی ندارم و بار‌ها به بچه‌ها در تمرینات تذکر دادم که اگر قرار است فوتبال بازی کنید باید جوانمردانه باشد و در اخلاقیات من نیست که بخواهم با هر شرایطی و به هر نحوی نتیجه بگیرم و فقط روی قابلیت‌های بچه‌ها کار می‌کنم.

انتظار بازگشت مصدومان را می‌کشم

سه یا چهار بازیکن تأثیرگذار را به‌علت مصدومیت از دست دادیم. محسن طرحانی، محمد قاضی و داریوش شجاعیان که از ناحیه همسترینگ درد داشت و در گرم‌کردن هم روح‌ا... را از دست دادیم و مصدومانی بودند که در این بضاعت می‌توانستند به ما کمک کنند، ولی تیم ما یکدست است و به این موضوعات توجه نمی‌کنیم و امیدوارم سریع‌تر این بازیکنان برگردند، چرا که در ادامه راه به آن‌ها احتیاج داریم و بازی‌ها فشرده است و هر ۵ روز باید بازی کنید و اگر همه تیم را در اختیار نداشته باشید به مشکل می‌خورید.

امیدوارم این بازیکنان زودتر برگردند و به تیم کمک کنند. ما برای هدفمان با تمام قوا تلاش می‌کنیم و ایستاده‌ایم. خود من به‌سختی این تیم را به لیگ‌برتر آوردم و تلاش می‌کنیم جایگاهمان را حفظ کنیم. توقع از تیم ما این است که تیم در لیگ بماند و باتوجه‌به بازیکنان و شرایطی که داریم، این تیم روزبه‌روز و هفته‌به‌هفته بهتر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->