نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بازی با عراق و حضور قطعی مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی

  • کد خبر: ۹۱۹۱۶
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
بازی با عراق و حضور قطعی مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی
مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ سرانجام در یک تماس تلفنی کدورت‌ها را کنار گذاشتند تا فوتبال ایران با آرامش بیشتری در بازی‌‌های بهمن ماه مقابل عراق و امارات حاضر شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال ایران قطعی شده و این بازیکن تماسی هم با اسکوچیچ داشته تا کدورت‌ها از میان برود. درتماسی که میان سرمربی تیم ملی و بازیکن ایرانی باشگاه پورتوی پرتغال برقرار شده دو طرف درباره مسائل گوناگون صحبت کرده‌اند و اسکوچیچ نیز در این گفت و گوی دو نفره به مهدی طارمی اعلام کرده که شدیدا به او نیازمند است و دوست دارد هرچه زودتر در تمرینات تیم ملی حاضر شود. حتی اسکوچیچ برای طارمی آرزو کرده که روزی در تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید بازی کند. طارمی هم با خرسندی از صحبت‌های سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرده تیم ملی با برتری در دو بازی آتی بتواند صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند. طارمی به اسکوچیچ گفته با قدرت در خدمت تیم ملی است و تلاش می‌کند در بازی‌های آینده نیز برای فوتبال ایران گل بزند. تیم ملی تمرینات خود را از چهارم بهمن ماه آغاز خواهد کرد تا برای بازی‌های مهم آتی آماده شود. تیم ملی با عراق و امارات بازی دارد که اگر در یکی از این بازی‌ها هم به برتری برسد، صعودش به جام جهانی فوتبال قطعی خواهد بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->