رئیس مجلس: معلمان دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت هستند

  • کد خبر: ۹۲۱۶۸
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
رئیس مجلس: معلمان دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت معلمان هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل و با احساس و شعف خوبی پیش ببرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس و بعد از اتمام بررسی لایحه رتبه بندی معلمان گفت: از همه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش تشکر می کنم که با تلاش خود رتبه بندی معلمان را به نتیجه رساندند. این موضوع که قریب به یک دهه با فراز و نشیب هایی روبرو بود در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تامین بار مالی به نتیجه رسید.

وی افزود: بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی در مجلس مقداری زمان بر شد، چون به بررسی دقیق نیاز داشت که مسائل قانون اساسی و بار مالی آن حل شده و منزلت، معیشت و ارتقاء کیفیت سطح آموزش و تحصیلات، شایسته سالاری و شایسته گزینی رعایت شود.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: مهم ترین سرمایه های کشور، فرزندان دلبند این سرزمین بوده که در اختیار معلمان ما هستند و آینده کشور ما در دستان این عزیزان است. فرهنگیان مطمئن باشند دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت معلمان هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل و با احساس و شعف خوبی پیش ببرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->