برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

مشخصات گوشی تاشو شیائومی لو رفت + تاریخ عرضه

  • کد خبر: ۹۲۸۲۸
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
مشخصات گوشی تاشو شیائومی لو رفت + تاریخ عرضه
سال گذشته، شیائومی به طور رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را تحت سری MIX با نام Mi MIX Fold به بازار عرضه کرد. اکنون، این شرکت در حال کار بر روی جانشین سری تاشو خود است که احتمالاً Xiaomi MIX Fold 2 نام دارد. اما به تازگی برخی مشخصات فنی این گوشی شیائومی به بیرون درز کرده که به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق آخرین گزارش، گوشی هوشمند تاشوی آینده شیائومی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده و ظاهراً این دستگاه، مراحل صدور گواهینامه را نیز پشت سر گذاشته و شماره مدل ثبت شده برای آن 22061218C است.

همچنین مشخص شده است که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۲ احتمالاً در ماه ژوئن یا جولای (خرداد و تیر) سال آینده به طور رسمی در بازار چین عرضه شود. این گوشی که گفته می‌شود دارای اسم رمز «zizhan» است، مشخصات بهبود یافته‌ای نسبت به نسل پیشین خود در اختیار خواهد داشت.

نسخه پیشین این گوشی یعنی Mi Mix Fold  با صفحه نمایش تاشو ۸.۱ اینچی و همچنین صفحه نمایش بیرونی ۶.۵۲ اینچی عرضه شد. جدای از آن، این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز بود. متأسفانه، شیائومی این گوشی تاشو را وارد بازار‌های دیگر بجز چین نکرده است. با این حال طرفداران شیائومی که منتظر بودند گوشی تاشوی این شرکت را در دست بگیرند، ممکن است به زودی آن را تجربه کنند.

حالا اما آخرین شایعه نقل شده از می میکس فولد ۲ شیائومی ادعا می‌کند که این گوشی از صفحه نمایش انعطاف پذیر UTG AMOLED 8.1  اینچی شرکت Samsung Display استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش UTG با ضخامت 30 میکرون تولید شده و از طریق فرآیندی ساخته شده است که انعطاف پذیری و دوام صفحه تاشوی گوشی را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند تاشو دارای لولاهای بازطراحی شده و ارتقاء یافته خواهد بود. در مورد سایر پیشرفت‌های این گوشی نیز بهتر است منتظر اطلاعات رسمی یا شایعات احتمالی پیش رو بود.

با این حال، شایعات پیشین نشان می‌دهد که نمایشگر این دستگاه از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی تاشوی جدید شیائومی احتمالاً از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 قدرت می‌گیرد؛ از طرفی ممکن است یک چیپست ارتقاء یافته Xiaomi Surge C1 را که امسال عرضه شده بود، به همراه داشته باشد.

این گوشی همچنین ممکن است از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند که احتمالاً از شارژ سریع‌تری نسبت به قبل پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین نیز شیائومی احتمالاً از فناوری دوربین جلوی زیر صفحه نمایش برای این دستگاه استفاده کند.

شایان ذکر است که پیش از این شیائومی از پوشش Polyimide Film (PI) برای صفحه نمایش منعطف استفاده شده در گوشی هوشمند MIX Fold استفاده کرد که توسط شرکت Huaxing Optoelectronics (TCL CSOT) ارائه شده است. گفتنی است که هواوی نیز از همین فناوری برای گوشی تاشوی Mate X2 خود استفاده کرده است.

منبع: شهر سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->