کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

با فناوری باتری جدید شیائومی آشنا شوید

  • کد خبر: ۹۱۶۵۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
با فناوری باتری جدید شیائومی آشنا شوید
شیائومی در خبری از فناوری جدیدی برای باتری‌ها رونمایی کرده که تیم تحقیق و توسعه این شرکت مشغول کار روی آن است و نیمه دوم سال آینده به بازار می‌آید. این فناوری ظاهرا ظرفیت باتری را ۱۰ درصد افزایش داده و عمر آن را تا ۱۰۰ دقیقه بالا می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد نسل بعدی باتری آن‌ها برای اولین بار از فناوری مکمل لیتیوم سیلیکونی استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، این شرکت محتوای سیلیکونی داخل باتری را ۳ برابر افزایش داده و در نتیجه توانسته ظرفیت ذخیره‌سازی انرژی را بیشتر کند.

فناوری بسته‌بندی باتری هم بازطراحی شده تا بهینه‌تر باشد. ماژول مدار محافظ (PCM) نسبت به سلول باتری زاویه ۹۰ درجه‌ای پیدا کرده و دیگر تخت نخواهد بود، در نتیجه می‌تواند فضای بیشتری فراهم کند. شیائومی در این باتری از تراشه پیمانه سوخت جدیدی استفاده کرده که با کمک برخی الگوریتم‌های پیشرفته ایمنی و طول عمر سلول‌های باتری را افزایش می‌دهد.

با فناوری باتری جدید شیائومی آشنا شوید

چپ: باتری‌های قدیمی، راست: باتری جدید شیائومی

باتری جدید شیائومی سال آینده به بازار می‌آید

باتری شیائومی با کمک این الگوریتم‌ها مراقب شارژهای شبانه خواهد بود و اجازه نمی‌دهد باتری برای مدت طولانی به جریان برق وصل باشد. به‌علاوه، حسگرهایی تعبیه شده که دما را کنترل می‌کنند، هرچند که باتری‌های لیتیوم-یونی معمولا آن‌قدرها داغ نمی‌شوند. فعلا مشخص نیست که کنترل دما دقیقا به چه صورتی انجام می‌شود.

همان‌طور که گفتیم تولید انبوه این باتری احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌ها و سایر دستگاه‌های شیائومی در انتهای سال آینده میلادی از این محصولات استفاده کنند. پیش‌تر یک منبع آگاه گفته بود که این غول چینی در حال آزمایش فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی جدیدی برای باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر است. این فناوری نه تنها می‌تواند زمان شارژ را کاهش دهد بلکه دوام باتری‌ها را بالاتر می‌برد.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم شیائومی توضیحات رسمی این فناوری را به زبان انگلیسی برای بازارهای جهانی هم اعلام می‌کند یا نه. اطلاعات موجود از روی ترجمه توضیحات چینی به دست آمده است.

منبع : دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->