کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم
سرخط خبرها

۳ شهید گمنام در میدان شهدا مشهد خاکسپاری می‌شوند

  • کد خبر: ۹۳۹۹۳
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
۳ شهید گمنام در میدان شهدا مشهد خاکسپاری می‌شوند
مهدی ناصحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به پیگیری‌های فراوان مدیریت شهری مشهد و اهمیت راهبردی میدان شهدا، میزبان تعدادی از پیکر‌های شهدا در این میدان که به نام آن‌ها مزین است، هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مهدی ناصحی افزود: با توجه به پیگیری‌های فراوان مدیریت شهری مشهد و اهمیت راهبردی میدان شهدا، میزبان تعدادی از پیکر‌های شهدا در این میدان که به نام آن‌ها مزین است، هستیم.

وی این اقدام را یکی از مهم‌ترین بخش‌های احیای هویت میدان شهدا دانست و گفت: این میدان میعادگاه علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود. امیدواریم به برکت حضور پیکر این شهدا، میدان شهدا به جایگاه اصلی اش بازگردد.

وی گفت: المان فاخری برای شهدا در این میدان در نظر گرفته شده است که به محل استقبال رسمی از هیئت‌های گوناگون نیز تبدیل می‌شود تا شهدا بتوانند تسری دهنده عطر دل انگیزشان در شهر باشند.

نایب رئیس شورا تصریح کرد: بنا به تصمیم گیری‌ها پیکر شهدا از اجتماع بزرگ فاطمی در میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع می‌شوند. در حرم مطهر رضوی مراسمی برای پیکر شهدا برگزار می‌شود و در ادامه تشییع ۳ پیکر مطهر به سمت میدان شهدا برای تدفین صورت می‌گیرد.

تشییع پیکر ۱۶ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در خراسان رضوی

به گزارش دفاع پرس سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اعلام کرد: در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام و ۲ شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس و مدافع حرم در خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

امروز مشهد میزبان این ۱۶ شهید گرانقدر است و این شهدا قرار است تا پنج شنبه آینده و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میهمان مساجد شهر‌های استان باشند و میدان شهدای مشهد پنج شنبه هفته آینده مزار ابدی سه شهید گمنام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->