جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت
سرخط خبرها

رئیس جمهور: قم شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و بصیرت است

  • کد خبر: ۹۴۰۱۶
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
رئیس جمهور: قم شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و بصیرت است
رئیس جمهور قم را بصیرت آفرین دانست و بر برنامه ریزی برای حل مشکلات این استان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در سیزدهمین سفر استانی خود، در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در جمع خبرنگاران گفت: سلام خداوند و اولیا خدا بر مردم با بصیرت و بصیرت آفرین قم؛ شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و بصیرت و بصیرت آفرینی.

رئیس جمهور با گرامیداشت روز ۹ دی گفت: امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت است. قم نماد بصیرت است و حوزه علمیه این شهر و طلاب آن در قبل از انقلاب و سالهای پس از آن همواره در مبارزه با ستم و ظلم و حمایت از انقلاب پیشتاز بوده اند.

رئیسی خاطرنشان کرد: شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب و مرکز نشر معارف نزد همگان شاخص است.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات استان قم تصریح کرد: من از زحماتی که برای این استان کشیده شده تشکر می‌کنم اما مشکلاتی در این شهر است که مردم قم را رنج می‌دهد.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: قبل از اینکه به این استان سفر کنم تیمی از دولت به قم آمدند و مشکلات را بررسی و از دیدگاه مراجع، علما و مسئولین استانی بهره بردند.

رئیس جمهور افزود: مشکلاتی مثل فرودگاه قم در این شهر وجود دارد که با برنامه طراحی شده باید وضعیت فعلی به شرایط مطلوب برسد. قم با ۱۷ استان در ارتباط است و باید به این استان توجه خاص شود.

رئیسی تاکید کرد: امیدوارم با همت جوانان و مسئولین استانی مشکلات این استان حل شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->