حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چیپس‌کامل در لیگ برتر فوتسال بانوان با رنگ‌و‌بوی جدید

  • کد خبر: ۹۴۰۳۰
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
چیپس‌کامل در لیگ برتر فوتسال بانوان با رنگ‌و‌بوی جدید
در آستانه هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال، کادر فنی نماینده استان به‌طور‌کامل عوض شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ کادرفنی تیم بانوان چیپس‌کامل مشهد در آستانه بازی هفته نهم لیگ برتر زیر‌و‌رو شد. نماینده مشهد با حضور چهره‌های جدید روی نیمکت خود باید راهی آبادان شود و فوتبالیست‌های کیان نیز در سنندج به میدان می‌روند.

هفته گذشته نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان بعد از یک هفته تعطیلی نیم‌فصل آغاز شد و مشهدی‌های لیگ که با نام چیپس‌کامل در رقابت‌ها حضور دارند، خارج‌از‌خانه به میدان رفتند و با یک‌امتیاز از کرمان بازگشتند. در‌واقع این دومین امتیاز شاگردان زهرا غلامی در لیگ امسال بود. آن‌ها با ۲ تساوی و ۵ باخت در انتهای جدول هفت‌تیمی لیگ‌یک جای دارند؛ اما در آستانه هفته نهم لیگ، مدیران باشگاه چیپس‌کامل دست به تغییرات بزرگی در این تیم زدند.

چهره‌های آشنا در کادر جدید

با کنار‌گذاشتن زهرا غلامی از سرمربیگری این تیم، مریم رضاپور به‌عنوان مربی‌بازیکن هدایت این تیم را برعهده گرفت. رضاپور فصل گذشته به‌عنوان مربی در کنار فاطمه شریف روی نیمکت تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نشست و بازی نکرد؛ اما در سال‌های گذشته یکی از بازیکنان همیشگی تیم‌های مشهد بود. این اولین تجربه هدایت یک تیم لیگ‌برتری برای رضاپور به‌شمار می‌رود؛ اما کمک‌مربی جدید تیم، چهره گذشته نزدیک تیم لیگ‌برتری مشهد است. زهرا بدلی ۳ فصل قبل‌تر هدایت تیم سیاه‌جامگان مشهد را برعهده داشت که در آن سال اولین تجربه لیگ‌برتری بدلی نیز محسوب می‌شد. حالا او دوباره به تیم مشهد بازگشته است.

یکی دیگر از چهره‌های آشنای فوتسال بانوان، زینب صابری است؛ مربی دروازه‌بانان تیم مشهد در سال‌های اخیر که سال گذشته نیز در کادرفنی تیم هیئت خراسان حضور داشت، اما در فصل جاری در لیگ فوتسال شرکت نکرد. حالا او نیز به‌عنوان مربی گلر‌ها به چیپس پیوست. سولماز عظیمیان، مربی بدن‌ساز تیم‌های لیگ برتر، نیز به‌همراه دیگر‌مربیان جدید به ترکیب کادرفنی اضافه شد تا بتوانند در زمان باقی‌مانده، تیم را از خطر سقوط نجات دهند. رنجوری سرپرست تیم است و هانیه امانی نیز از‌سوی باشگاه به‌عنوان مدیر حوزه بانوان باشگاه چیپس کامل منصوب شد. باید دید چهره‌های تازه در این تیم چقدر می‌توانند شرایط نماینده لیگ‌برتری مشهد در فوتسال بانوان را بهبود ببخشند.

دیدار با آبادانی‌های مدعی

در هفته هشتم لیگ برتر و آغاز دور برگشت رقابت‌ها، حریف آن‌ها مس کرمان بود که در دور رفت مشهدی‌ها را ۳ بر ۱ شکست داده بود؛ اما در دور برگشت بازی ها، چیپس کامل که راهی کرمان شده بود، توانست در خانه حریف به تساوی ۱ بر ۱ دست پیدا کند. در هفته نهم و روز جمعه ۱۰‌دی، چیپس باید بازهم خارج‌از‌خانه به میدان برود. حریف این هفته آن‌ها آن‌قدر سرسخت است که نماینده مشهد نمی‌تواند فکر سوغاتی و امتیاز از آبادان را در سر داشته باشد.

پالایش نفت آبادان تا‌به‌اینجای‌کار هیچ شکستی در کارنامه نداشته و فقط یک تساوی داشته است و با بیشترین امتیاز از ابتدای لیگ، صدرنشین گروه‌یک است. تیم دوم جدول ۵‌امتیاز با آبادان فاصله دارد و بعید است تا پایان دور گروهی، صدر به بوتاپارس برسد. تیم آبادان در ۷ بازی فقط ۷ گل دریافت کرده و در مقابل، ۳۹ گل به حریفان زده است. بعد از نصر فردیس با ۵۱ گل زده، پالایش نفت قوی‌ترین خط حمله را در این لیگ دارد. در این بازی مشهدی‌ها حتی با کادر جدید خود شاید فقط بتوانند آمار گل‌های زده خود را دو‌رقمی کنند؛ زیرا هم‌اکنون ۹ گل زده برای آن‌ها به ثبت رسیده است.

شروع لیگ فوتبال بعد از یک هفته تعطیلی

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان نیز با یک هفته تأخیر برگزار خواهد شد. دلیل آن برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بود که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی به‌واسطه برگزاری اردو، بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتند و در‌صورتی‌که لیگ متوقف نمی‌شد، باشگاه‌ها حاضر نمی‌شدند بازیکنان خود را راهی اردوی تیم ملی کنند. با هماهنگی سازمان لیگ، یک هفته مسابقات به تعویق افتاد تا بازیکنان زیرنظر مریم ایراندوست به تمرین بپردازند. تیم ملی آخر دی راهی بمبئی خواهد شد؛ اما پیش از اعزام، آن‌ها اردویی ده‌روزه در کیش دارند و از همان زمان لیگ برتر فوتبال بانوان نیز تا پایان جام ملت‌ها تعطیل خواهد شد.

کیان در سنندج به‌دنبال بهبود وضعیت

در این هفته کیان نیشابور باید خارج‌از‌خانه به میدان برود. کیان ۳ هفته قبل یک پیروزی ارزشمند در جنوب داشت و توانست به لطف ۳ امتیاز این بازی، از قعر جدول جدا شود و به رده دهم صعود کند. در بازی گذشته آن‌ها در خانه برابر شهرداری سیرجان با ۳ گل شکست خوردند و حالا باید خارج‌از‌خانه در سنندج به میدان بروند. کیان فقط ۵ گل زده و ۱۹ گل خورده است و نیاز دارد تا تفاضل گل خود را بهبود ببخشد. خراسانی‌ها در صورت پیروزی یک پله دیگر در جدول بالا می‌روند.

این‌بار حریف دختران کیان نیشابور، تیم زارع‌باتری سنندج است؛ تیمی که با ۷ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است. ۲ برد، یک تساوی و ۳ شکست را متحمل شده‌اند، ۱۳ گل زده‌اند و ۱۰ گل نیز دریافت کرده‌اند. تیم سنندج بازی گذشته در یک شهرآورد کردی به میدان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. ۲ بازی قبل نیز یک شکست سنگین ۷‌بر ۱ مقابل خاتون تجربه کرده بود و حالا عطش کسب پیروزی دارد.

زهره جلالی و غزاله بنی‌طالبی، ۲ مدافع شاخص این تیم هستند که از‌سوی مریم ایراندوست به اردوی تیم ملی هم فراخوانده شده‌اند. فاطمه شبان، کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از عناصر کلیدی زارع‌باتری است که تیم‌ها از گل‌زنی‌های او در امان نیستند. زهرا حاتم‌نژاد نیز ماشین گل‌زنی این‌روز‌های زارع‌باتری است و دروازه کیان را تهدید می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->