سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

باخت با اختلاف آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال!

  • کد خبر: ۹۴۰۴۰
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
باخت با اختلاف آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال!
آویژه‌صنعت پس از پیروزی غروربخش بر مهرام این هفته شکستی تحقیرآمیز را از سپاهان تجربه کرد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با شکست سنگین تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد برابر سپاهان اصفهان پیگیری شد. این دیدار در‌حالی روز گذشته در تالار آزادی تهران برگزار شد که نماینده مشهد با انگیزه انتقام از سپاهان به‌واسطه شکست در بازی رفت به میدان رفته بود.

آویژه که در دور برگشت روی دور پیروزی هم گام برمی‌داشت و هفته قبل توانسته بود یک پیروزی غرورانگیز برابر تیم مدعی مهرام به دست بیاورد، این هفته هیچ نشانی از آن تیم بانشاط نداشت و به طرز عجیب‌و‌غریبی بازی را به حریف اصفهانی واگذار کرد. شاگردان سرجان ایوانوویچ در این بازی تا ۱۰‌ثانیه مانده به پایان نیمه اول از حریف با یک‌امتیاز اختلاف جلو بودند که به‌یک‌باره پرتاب سه‌امتیازی ثانیه پایانی بازیکن اسبق همین تیم، یعنی عماد سلمانی، ورق را به سود سپاهان برگرداند.

سلمانی که تا‌به‌آنجای بازی نتوانسته بود همچون دیدار رفت برای تیمش درخشان ظاهر شود، درست با همین پرتاب به بازی برگشت و در کوارتر‌های سوم و چهارم بلای جان آویژه شد. نماینده مشهد در‌نهایت ۸۶ بر ۶۸ بازی را به سپاهان واگذار کرد تا نه‌تن‌ها خبری از انتقام نباشد، بلکه باخت با ۵‌اختلاف دیدار رفت به طرز وحشتناکی و با اختلاف زیاد ۱۸‌امتیاز در دور برگشت تکرار شود! در این دیدار عماد سلمانی هم نقش اول را ایفا کرد و توانست با ۱۹‌امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان باشد.

این در‌حالی است که سلمانی در بازی رفت هم ۳۰‌امتیاز برای سپاهان به دست آورده و امتیازآورترین بازیکن میدان بود. در سوی مقابل نوید خواجه‌زاده با ۱۶‌امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان برای مشهدی‌ها بود و صالح فروتن هم دست‌کم در ۲ کوارتر اول نمایش قابل‌قبولی برای تیمش داشت. آویژه در روزی که ستاره‌هایش به‌یک‌باره از کوارتر سوم از این‌رو به آن‌رو شدند، در همه بخش‌های آماری از حریف خود پایین‌تر بود؛ هم در پرتاب دوامتیازی، هم سه‌امتیازی و هم پرتاب‌های آزاد. مسئله‌ای که به‌وضوح نشان داد آویژه در این بازی حقش بود تنبیه شود. اما اینکه در بین ۲‌نیمه و در رختکن چه بر تیم مشهد گذشت که در نیمه دوم شکستی تلخ را تجربه کرد، بر همه پوشیده است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->