کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

بهبودی: چرا اصرار داریم که لیگ والیبال حتما در اسفند تمام شود؟

  • کد خبر: ۹۴۶۹۲
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
بهبودی: چرا اصرار داریم که لیگ والیبال حتما در اسفند تمام شود؟
بازیکن باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد است فشردگی رقابت ها باعث مصدومیت بازیکنان می شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال شهرداری ارومیه در روز ناکامی بالاجدولی ها، در حالی به مریوان باخت که جدا از غیبت عادل غلامی، علی بهبودی پاسور با تجربه اش را هم با انگشت در گچ به بازی فرستاد. هر چند اشکان درخشان، جایگزین سال افزون هم گاهی به عنوان بازیکن جانشین او به میدان رفت، ولی هنوز تا هماهنگی کامل نیاز به زمان بیشتری دارد.
با این وجود تندروان با تحسین تلاش تیم صادقیانی، معتقد بود تیمش وقتی توانایی بردن حریف با امتیازات پایین در ست‌های دوم و سوم را داشت، می‌توانست در ست چهارم کار را تمام کند که نکرد! او در همین حال با وجود داشتن مصدومان و کمبود بازیکن، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.
اما علیرضا بهبودی بازیکن باتجربه این تیم هم می‌گوید: ما از مریوان آمدیم و باید حالا در اورمیه بازی کنیم. دوباره باید به رامسر برویم و چهارشنبه هفته بعد دوباره در ارومیه بازی داریم! به نظرتان بازیکنان در این وضعیت مصدوم نمی‌شوند؟
او در ادامه می‌گوید: همه این کار‌ها را می‌کنیم تا لیگ قبل از عید تمام شود و بعد بازیکنان ملی پوش ما دو هفته به تعطیلات بروند و با بدن‌های ناآماده به اردوی تیم ملی وارد شوند.
بهبودی در پایان می‌گوید: لیگ ما هم باید مثل تمام دنیا تا اواخر فروردین طول بکشد، چون در نهایت لژیونر‌ها که اواسط اردیبهشت به تیم اضافه شوند. به نظرم باید کسی برای والیبال تصمیم بگیرد که خودش این شرایط را درک کرده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->