شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
سرخط خبرها

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: مذاکرات وین همچنان پیشرفت کمی دارد

  • کد خبر: ۹۴۹۲۰
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: مذاکرات وین همچنان پیشرفت کمی دارد
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره پیشرفت‌های انجام شده در مذاکرات وین پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز - پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه توضیحی درباره اظهارات اخیر علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین، درباره روند مذاکرات احیای توافق هسته‌ای و همچنین درباره اظهارات وزیر امور خارجه آلمان دارد که گفته بود در برهه‌ای تعیین کننده در مذاکرات وین قرار داریم، گفت: درباره مذاکرات وین، چیزی که نمی‌خواهم درباره‌اش نظری بدهم، اظهارات دیگران درباره پیشرفت در مذاکرات یا فقدان آن است. آنچه می‌توانم با شما بگویم، بازگویی چیزیست که یکی دو روز پیش از خودمان شنیدید، اینکه رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و تیمش مشغول انجام دادن دور هشتم مذاکرات وین هستند. مذاکرات وین روز سوم ژانویه از سر گرفته شد. پیشرفت نسبتا کمی در مذاکرات انجام شده. همچنان شاهد آن پیشرفت نسبتا کم بوده ایم. امیدواریم در روز‌های آتی، کار را بر اساس آن پیش ببریم.

پرایس افزود: در حال حاضر، آنچه حقیقت دارد و در سوالتان هم به آن اشاره کردید، این است که زمان واقعا کوتاه‌تر می‌شود و ما در گفتن این تعارف نداشته ایم. اگر نتوانیم به زودی بر سر بازگشتی دوجانبه به پایبندی به تفاهم برسیم، اقدامات هسته‌ای ایران که در حال سرعت گرفتن است، موجب از بین بردن منافع عدم اشاعه‌ای برجام خواهد شد و ما مجبور می‌شویم مسیر دیگری را برای پیش رفتن بررسی کنیم.

او در این راستا گفت: این موضوعی چند هفته‌ای است، مطمئنا چند ماهه نیست. اما با این وجود، شما شاهدید قبلا گفته ایم زمانی که از آن حرف می‌زنیم از روی یک ساعت معمولی نیست، بلکه بیشتر مبتنی بر ارزیابی فنی برنامه هسته‌ای ایران است تا زمان سنجی که از قبل روی تاریخی بخصوص فیکس شده باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->