فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد
سرخط خبرها

پای احمد مددی به حذف استقلال از آسیا باز شد

  • کد خبر: ۹۴۹۳۷
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
پای احمد مددی به حذف استقلال از آسیا باز شد
فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به بارگذاری نشدن مدارک خواسته شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد مددی را به بی توجهی نسبت به این موضوع متهم کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دلایل متعددی سبب شده استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند که یکی از موارد دیر ارسال شدن مدارک خواسته شدن به کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی باشگاه استقلال بوده است. فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده است. سمیعی با بیان این جمله که مدیران قبلی باشگاه استقلال مسئول ارسال برخی مدارک بوده‌اند ودرتاریخ مقرر این مدارک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکرده‌اند، پای احمد مددی را به ماجرای حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا باز کرده‌اند.

سمیعی درمصاحبه‌ای این جملات را به زبان آورده است: «مدیر قبلی از ۱۰ اسفند تا ۱ مهر وقت داشته این‌ها را بارگذاری کند و برای چه این کار را نکرده است؟»

با توجه به اظهارات سمیعی باید منتظر پاسخگویی احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به این ماجرا بود. مددی بعد از برکناری از مدیریت باشگاه استقلال مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را به عهده گرفته است. مدیرعامل سابق استقلال، اما بعد از جدایی از این باشگاه هیچ گاه درباره بسیاری از ابهامات در دوران مدیریتش توضیحی به رسانه‌ها نداده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->