نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

با بازیکنان بومی برای قهرمانی می‌رویم

  • کد خبر: ۹۴۹۹
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴
با بازیکنان بومی برای قهرمانی می‌رویم
کاپیتان تیم والیبال‌نشسته خراسان از آمادگی تیم برای حضور در مسابقات باشگاهی می‌گوید
مژده رنگیان - کمتر از ۲۰ روز پیش مراسم قرعه‌کشی لیگ والیبال‌نشسته بانوان در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد و تیم والیبال‌نشسته بانوان مشهد نیز حریفان خود در این فصل از لیگ را شناخت و حالا ۶ روز دیگر لیگ برتر کشور استارت می‌خورد. تیم خراسان امسال با تیم‌های ذوب‌آهن، لرستان، تهران، آمل و ساری در گروه دوم حضور دارد و باید با آن‌ها رقابت کند و تیم‌های فولادمبارکه سپاهان، توان‌یابان همدان، هرمزگان، خوزستان و آذربایجان غربی در گروه اول بازی می‌کنند. گویا تکلیف حضور یکی‌دو تیم نیز مشخص نبود و در هفته نخست تعداد قطعی تیم‌های شرکت‌کننده مشخص می‌شود. لیگ بانوان به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار خواهد شد تا وضعیت تیم‌ها در هر گروه بر اساس امتیاز کسب‌شده مشخص شود. ۳ تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند و درنهایت به‌صورت دوره‌ای به رقابت می‌پردازند. تهران نیز میزبان اولین مرحله از این مسابقات خواهد بود و هفته آینده پنجم تا هشتم آذرماه، تیم‌ها باید مقابل حریفان به میدان بروند. پروانه باغبانیان، مربی مشهدی تیم ملی، همچون سال‌های گذشته هدایت تیم را برعهده دارد. معصومه زارعی، بازیکن باتجربه والیبال‌نشسته و از پرافتخارترین ملی‌پوشان ایران، به عنوان کاپیتان به‌همراه تیم خراسان رضوی خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کند. تیم خراسان سال گذشته عنوان سومی کشور را کسب کرد، ۲ سال قبل در لیگ دوم شد و حالا به‌دنبال بازگشت به دوران قهرمانی خود است.

چهره جوان‌تر نماینده استان
زارعی درباره شرایط تیم مشهد تصریح کرد: تمرینات ما در طول سال حتی یک روز هم لغو نشده است. همین تمرینات برای کسب آمادگی جهت حضور در لیگ به‌صورت فشرده‌تر برگزار می‌شود. ترکیب نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است. یکی از بازیکنان به‌دلیل عمل جراحی نمی‌تواند در تمرینات حاضر شود و پاسور تیم هم به‌خاطر بارداری امسال در کنار ما حضور ندارد. به‌همین‌خاطر برای جبران کاستی‌ها یک بازیکن از شهرکرد جذب کردیم. سه‌چهار بازیکن جوان بومی نیز به تیم پیوستند. آ‌ن‌ها سال پیش نیمکت‌نشین بودند؛ اما امسال با پیشرفت به تجربه کافی دست پیدا کردند و قرار است فیکس بازی کنند. او ادامه داد: خوشبختانه در این سال‌ها به‌دنبال جوان‌گرایی و بازیکن‌سازی بودیم، بچه‌ها نیز بسیار بااستعداد بودند و رشد خوبی داشتند و امسال یکی از بازیکنان جوان را برای پست پاسوری آماده کردیم. در تیم خراسان از بازیکنان ملی‌پوش نیز بهره می‌بریم. به‌جز خود من، ندا پنجه‌باشی، زهرا دانایی و طیبه جعفری نیز حضور دارند. در بخش جوانان زهرا لطفی، لیبروی تیم، به‌همراه زهرا سالاری، بازیکن پانزده‌ساله مشهد، نیز ۲ دوره اخیر به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند که امسال در ترکیب تیم مشهد قرار دارند.

تیم‌های جدید در لیگ امسال
ملی‌پوش مشهدی والیبال‌نشسته خاطرنشان کرد: امسال تغییرات زیادی در ترکیب تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ صورت گرفته است. تیم لرستان ۲ سال بود که از لیگ دور بود و امسال دوباره بازگشته است. تیم آمل برای اولین‌بار آمده و مازندران نیز پس از چند سال دوری قرار است در مسابقات حاضر شود. مهم‌ترین غایب امسال، تیم کرمان است؛ تیمی که همیشه مدعی قهرمانی و به‌دنبال سکو بوده است. دلیل غیبت آن‌ها گویا جداشدن چند بازیکن و نبود حامی مالی است. به‌همین‌خاطر بازیکنان کرمان جذب تیم‌های استان‌های دیگر شدند. بعد از ۱۲ سال هم تهران تیمی را راهی لیگ برتر والیبال‌نشسته کرد؛ زیرا در سال‌های قبل با کمبود بازیکن روبه‌رو بود، امسال هم شنیده شده قرار است با بازیکنان جوان و کم‌تجربه در مسابقات حاضر شود.

به‌دنبال صدرنشینی در جدول
او ادامه داد: باوجود حذف یکی از مدعیان، امسال همچنان تیم‌هایی مانند سپاهان، ذوب‌آهن و لرستان خطرناک هستند. سال گذشته ۲ تیم اصفهانی، اول و دوم شدند و خراسان سوم. امسال تمام تلاشمان را برای بازگشت به قهرمانی به کار می‌گیریم. در مرحله اول لیگ، حریفان اصلی ما مازندران، لرستان و ذوب‌آهن هستند؛ اما بدون‌شک برای صدرنشینی گروه خودمان به میدان می‌رویم. زارعی اظهار کرد: تیم خراسان کاملا بومی است و امسال بعد از چندین سال بازیکن لژیونر گرفتیم. با تمام عناوین قهرمانی را با بازیکنان بومی خود کسب کردیم و همین موضوع برای ما بسیار ارزشمند است. تیم‌های مدعی دیگر بازیکنانی از سراسر ایران جذب می‌کنند و طبیعتا نتیجه مطلوبی هم کسب می‌کنند؛ اما این هنر مربی است که با بازیکنان بومی بهترین نتیجه را بگیرد. در این سال‌ها باغبانیان به‌دنبال بازیکن‌سازی هم بوده است و امسال می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. حتی مدتی قبل مطرح شد برای کسب قهرمانی، ۲ بازیکن از استان‌های دیگر جذب کنیم؛ اما رئیس هیئت استان عنوان کرد همین که بازیکنان جوان فرصت حضور در مسابقات را کسب کنند، بهترین نتیجه است و ارزش بیشتری دارد.

بازهم جای خالی حامی مالی
او درباره اینکه تیم بانوان والیبال‌نشسته خراسان امسال در لیگ برتر از حامی مالی برخوردار است یا خیر، گفت: خدا حامی تیم ماست. اسپانسری پای کار نیامده است و فعلا همچون سال گذشته هیئت خراسان رضوی به ما کمک می‌کند و با همین نام نیز در مسابقات حاضر می‌شویم. کاپیتان تیم ملی با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: احتمالا رقابت‌های لیگ کمتر از ۲ ماه زمان ببرد؛ زیرا تیم ملی باید خود را آماده حضور در رقابت‌های جهانی کند. هنوز زمان دقیق و مکان مسابقات مشخص نیست، اما احتمالا اسفندماه در کانادا این مسابقات برگزار شود. تیم ملی در این رقابت‌ها به‌دنبال کسب سهمیه المپیک است، زیرا در جاکارتا هیچ سهمیه‌ای توزیع نشد، در مسابقات آسیایی تایلند یک سهمیه به ژاپن به‌عنوان میزبان تعلق داشت و سهمیه دیگر را تیم قدرتمند چین به دست آورد و تیم ایران به‌دلیل نداشتن شانس، اعزام نشد. تمام امید ما مسابقات پیش‌روست، قهرمانی کار بسیار سختی است؛ اما در صورت داشتن تمرینات کافی.
شدنی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->