مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جوکوویچ برنده پرونده جنجالی شد

  • کد خبر: ۹۵۲۹۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
جوکوویچ برنده پرونده جنجالی شد
نواک جوکوویچ می‌تواند بدون واکسن زدن در مسابقات آزاد استرالیا شرکت کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دادگاه فدرال اعلام کرد که نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان می‌تواند در استرالیا بماند در حالی که دولت پیش از این ویزای او را لغو کرده بود.


قاضی آنتونی کلی روز دوشنبه تصمیم وزیر امور داخله را برای لغو ویزای جوکوویچ را پس از شنیدن استدلال‌های هر دو طرف رد کرد. مرد شماره یک تنیس جهان در حالی برای حضور در نخستین گرنداسلم سال به استرالیا رفته بود که واکسن نزده بود. وی برای شرکت در مسابقات دلیل عدم واکسینه شدن را با مستندات و معافیت‌های پزشکی ارائه کرده بود.


قاضی این پرونده جنجالی حکم داد جوکوویچ به فاصله 30 دقیقه از هلتی که در آن مستقر بود خارج شده و مدارک شخصی او نیز باید پس داده شود. دولت همچنین باید هزینه‌های شخصی این تنیسور صرب را بپردازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->