حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

جوکوویچ برنده پرونده جنجالی شد

  • کد خبر: ۹۵۲۹۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
جوکوویچ برنده پرونده جنجالی شد
نواک جوکوویچ می‌تواند بدون واکسن زدن در مسابقات آزاد استرالیا شرکت کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دادگاه فدرال اعلام کرد که نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان می‌تواند در استرالیا بماند در حالی که دولت پیش از این ویزای او را لغو کرده بود.


قاضی آنتونی کلی روز دوشنبه تصمیم وزیر امور داخله را برای لغو ویزای جوکوویچ را پس از شنیدن استدلال‌های هر دو طرف رد کرد. مرد شماره یک تنیس جهان در حالی برای حضور در نخستین گرنداسلم سال به استرالیا رفته بود که واکسن نزده بود. وی برای شرکت در مسابقات دلیل عدم واکسینه شدن را با مستندات و معافیت‌های پزشکی ارائه کرده بود.


قاضی این پرونده جنجالی حکم داد جوکوویچ به فاصله 30 دقیقه از هلتی که در آن مستقر بود خارج شده و مدارک شخصی او نیز باید پس داده شود. دولت همچنین باید هزینه‌های شخصی این تنیسور صرب را بپردازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->