تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

هدیه هورسانی ها؛ عکس یادگاری به هواداران!

  • کد خبر: ۹۵۳۱۵
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
هدیه هورسانی ها؛ عکس یادگاری به هواداران!
تیم والیبال هورسان رامسر در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک از سد شهرداری ارومیه گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بازیکنان تیم والیبال هورسان پس از برد دلچسب مقابل شهرداری ارومیه، شادی خود را همراه با هوادارانشان در پایان بازی تقسیم کردند. هوادارانی که نزدیک به دو سال و از راه دور پیگیر نتایج و بازی‌های تیم محبوبشان بوده و بالاخره در انتظاری طولانی دوباره توانستند با رعایت محدودیت‌های خاص پایشان به سالن باز شد.
هورسان به مدد تجربه بالای آرمات، از آن وضعیت اسفبار و ناامید کننده هفته‌های اولیه، بیرون آمده و حالا به تدریج در حال جان گرفتن است. شکست دادن شهرداری ارومیه نایب قهرمان فصل پیش که تنها ۳ باخت در کارنامه داشت، کار آسانی نبود.
هورسان با سال افزون، تاجر، دانشدوست، جواهری، رنجبر، شیرود و رحیمی پناه و شکیبا با وجود سختی کار، می‌تواند نیم نگاهی هم به صعود در جمع پلی آف نشینان داشته باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->