معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اینستاگرام فید زمانی را بازگرداند

  • کد خبر: ۹۵۴۸۱
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
اینستاگرام فید زمانی را بازگرداند
اینستاگرام بار دیگر به شما امکان می‌دهد فید خود را بر‌ اساس زمان انتشار پست‌ها مرتب کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، ماه گذشته، اینستاگرام  اعلام کرد فید زمانی را در سال ۲۰۲۲ باز می‌گرداند. سرانجام انتظار، حداقل برای برخی از کاربران، به پایان رسید. این شرکت اکنون تا حدی در‌ حال ارائه ویژگی جدیدی است که به افراد امکان می‌دهد آنچه را که در فیدهایشان نشان داده می‌شود انتخاب کنند.

به گزارش xda-developers، قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد فید را بر‌‌ اساس زمان مرتب کرده یا حتی پست‌های حساب‌هایی را که دوست ندارند، پنهان کنند. این خبر را آدام موسری، رئیس اینستاگرام، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد.

 آزمایش تغییرات فید

ما آزمایش توانایی جابه‌جایی بین سه نمای مختلف در صفحه اصلی خود را شروع کرده‌ایم (دو مورد از آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که پست‌ها را به ترتیب زمانی ببینید):

- خانه

- موارد دلخواه

-فالویینگ‌

امیدواریم به‌زودی آن‌ها را راه‌اندازی کنیم. موارد بیشتری در راه است).

اینستاگرام فید زمانی را بازگرداند

همان‌طور‌ که آدام اشاره می‌کند، کاربران سه گزینه‌ی مرتب‌سازی برای انتخاب خواهند داشت: صفحه اصلی (Home)، موارد دلخواه (Favorites) و فالویینگ‌ (Following). مورد اول مرتب‌سازی فعلی مبتنی بر هوش مصنوعی  است. این گزینه‌ای پیش‌فرض است و پست‌هایی را نشان می‌دهد که الگوریتم معتقد است دوست دارید. همچنین موسری اشاره می‌کند در این حالت پست‌های بیشتری از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید برایتان ظاهر می‌شود.

همان‌طور‌ که از نام «موارد دلخواه» پیدا است، فقط پست‌هایی از حساب‌هایی که ستاره‌دار کرده‌اید نشان داده می‌شوند. این امر به شما امکان می‌دهد تا پست‌های بی‌پایان افرادی را که به آن‌ها اهمیت نمی‌دهید فیلتر کنید. هنگامی که زمان کمی برای مرور فید اینستاگرام خود دارید گزینه مفیدی خواهد بود.

در‌ نهایت، گزینه‌ی فالویینگ وجود دارد که همان فید قدیمی است و پست‌ها را به ترتیب زمانی مرتب می‌کند. برخلاف صفحه اصلی، حالت مذکور فقط شامل محتوای اشتراک‌گذاری‌شده توسط حساب‌هایی است که شما دنبال می‌کنید.

آدام می‌گوید ویژگی جدید مرتب‌سازی به تدریج منتشر خواهد شد. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، همه‌ی کاربران اینستاگرام باید تا اواسط سال جاری بتوانند آن را ببینند. اگر در اپ شما موجود باشد، می‌توانید از‌ طریق منوی کشویی در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه اصلی به آن دسترسی داشته باشید.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->