گسترش شبکه ارتباطی همراه اول برای رفاه زائران حرم رضوی اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) یک کشته و ۶ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور - مشهد (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مجروح در تصادفات ۵ روز اول طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۳۰۰ نیروی هلال احمر پوشش مراسم سال تحویل در حرم رضوی را بر عهده دارند آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی
سرخط خبرها

ماجرای تیراندازی راننده مازراتی در خیابان شریعتی تهران + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۹۶۶۳۸
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
  • ۱
ماجرای تیراندازی راننده مازراتی در خیابان شریعتی تهران + فیلم و عکس
شب گذشته، راننده یک دستگاه سواری مازراتی در خیابان شریعتی اقدام به تیراندازی و درگیری کرده بود که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که از درگیری فردی در محدوده خیابان شریعتی و پل رومی حکایت داشت و در توضیح آن گفته شده بود که متهم اقدام به تیراندازی در این محدوده کرده است.

در همین راستا نیز ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش وارد عمل شده و این فرد را که غیرنظامی بود، شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

در جریان تحقیقات اولیه از متهم دستگیر شده مشخص شد که درگیری میان او و صاحب یک فست فود در محدوده خیابان شریعتی، نبش خیابان موسیوند رخ داده است و این فرد اقدام به شلیک سه تیر کرده و همین موضوع نیز موجب ایجاد درگیری و وحشت مردم شده است. 

ماجرای تیراندازی راننده مازراتی در خیابان شریعتی تهران + فیلم و عکس

پلیس تهران نوع این اسلحه به کار رفته در این درگیری را زعاف اعلام کرد و گفت: متهم دستگیر شده تیرها را به سمت مالک فست فود شلیک کرده بود که البته به وی اصابت نکرده بود. 

همچنین با دستگیری این متهم اسلحه زعاف و پنج تیر جنگی همراه وی نیز کشف و ضبط شد. 

رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش نیز درباره رسیدگی به این پرونده به ایسنا گفت: این موضوع در حال رسیدگی است و ماموران پلیس پایتخت با دستور مقام قضایی تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این موضوع و نیز نحوه و چگونگی تهیه سلاح را در دستور کار خود قرار داده اند. 

شب گذشته، راننده یک دستگاه سواری مازراتی در خیابان شریعتی اقدام به تیراندازی و درگیری کرده بود که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
0
اسلحه زعاف؟ این کلت که توسط ایران تولید شده چطور از بازار قاچاق سر در آورده؟ جالبه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->