استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

هیجان در لیگ یک: جدال صدر و قعر در مرداب انزلی

  • کد خبر: ۹۶۷۵۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
هیجان در لیگ یک: جدال صدر و قعر در مرداب انزلی
ملوان برای ادامه صدرنشینی کار سختی مقابل ماشین‌سازی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پانزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۹ مسابقه تمام می‌شود و ملوان بهترین فرصت را برای حفظ صدرنشینی در اختیار دارد.۲ تیم ملوان و مس کرمان رقابت شانه‌به‌شانه‌ای برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل دارند.

خیبر خرم‌آباد، استقلال خوزستان و آرمان‌گهر هم البته منتظر کوچک‌ترین لغزش از‌سوی این ۲ تیم هستند تا خودشان را به این جمع اضافه کنند و مثلث قدرت را در لیگ‌یک تشکیل دهند! در انتهای جدول هم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز و شاهین بوشهر به‌عنوان تیم‌هایی که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند به‌دنبال بهبود موقعیت خود در جدول هستند.

کار آسان انزلی‌چی‌ها

ملوان سی‌امتیازی، صدرنشین مسابقات، این هفته باید به‌مصاف آخرین تیم جدول لیگ برود. ماشین‌سازی تیمی بدون برد است که کار سختی برای بقا در لیگ‌یک دارد. به نظر می‌رسد که می‌توان ملوان را برنده این مسابقه دانست و اینکه ملوانان در پایان این هفته نیز صدرنشین باقی خواهند ماند. ملوان تنها‌تیم بدون باخت مسابقات است. آن‌ها در دیدار گذشته‌شان، مقابل استقلال ملاثانی با نتیجه ۳‌بر ۰ به برتری رسیدند. ماشین‌سازی نیز با ۴‌امتیاز، در قعر جدول قرار دارد و محتمل‌ترین گزینه سقوط به دسته پایین‌تر به‌شمار می‌آید. ماشین‌سازی از ۱۴ دیدار گذشته‌اش، عایدی جز ۴ تساوی و ۱۰شکست نداشته و تنها‌تیمی است که در این فصل از رقابت‌ها، طعم برد را نچشیده است.

مس، دست‌بردار صدر نیست

مس کرمان، تیم بیست‌ونه‌امتیازی و دوم جدول، باید به‌مصاف شهرداری آستارا برود. شهرداری آستارا هم‌اکنون با ۱۷‌امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ است. اگر آستارایی‌ها بتوانند مس را متوقف کنند، به‌طور ضمنی به دیگر‌تیم استان گیلان یعنی ملوان هم برای پیشتازی در لیگ‌یک کمک می‌کنند.

برنامه‌های خیبر برای حضور در مثلث قدرت

خیبر خرم‌آباد ۲۶ امتیازی به‌مصاف قشقایی شیراز می‌رود. قشقایی شیراز در ۵‌هفته اخیر ۴‌باخت و یک تساوی داشته است و می‌خواهد نوار باخت‌ها و ناکامی‌هایش را قطع کند. این بازی می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. خیبر خرم‌آباد هم دیگر تیم حاضر جام حذفی است. شاگردان ویسی تیم پرحاشیه نفت آبادان را شکست دادند، البته تیم امید نفت آبادان؛ زیرا تیم بزرگ‌سالان به این مسابقات نیامد!

دربی جنوبی‌ها با خاطرات لیگ برتر

استقلال خوزستان بیست‌وپنج‌امتیازی در رده چهارم جدول لیگ‌یک ایستاده است. این تیم محبوب خوزستانی هم تلاش زیادی می‌کند که دوباره به لیگ برتر برگردد و این هفته به‌مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که با ۲۰‌امتیاز در رده نهم جدول است. این ۲ تیم سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و امروز هم می‌توانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. آرمان‌گهر به‌مصاف تیم سایپا می‌رود. سایپایی‌ها در لیگ‌یک نتایج ضعیفی گرفته‌اند و باید برای بهتر‌شدن جایگاهشان در جدول نتایج بهتری بگیرند و قرار‌گرفتن در رده دوازدهم جدول به‌هیچ‌عنوان شایسته این تیم نیست.

خوشه‌طلایی به‌مصاف تیم پانزدهم جدول، رایکا بابل می‌رود. رایکا هم برای بقا تلاش می‌کند و خوشه‌طلایی می‌خواهد همچنان در جمع هفت‌هشت تیم بالای جدول باقی بماند. بازی‌های لیگ آزادگان با برگزاری دو مسابقه دیگر به نیم‌فصل خود می‌رسد و تیم‌ها بعد از دو هفته استراحت آماده شروع بازی‌های دور برگشت می‌شوند.

برنامه کامل بازی‌های این هفته که از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
■ استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم
■ ویستاتوربین تهران - مس شهر‌بابک
■ قشقایی شیراز - خیبر خرم‌آباد
■ رایکا بابل - خوشه‌طلایی ساوه
■ شهرداری همدان - شمس‌آذر قزوین
■ آرمان‌گهر - سایپا
■ شاهین شهرداری‌بوشهر - استقلال ملاثانی
■ مس کرمان - شهرداری آستارا
■ ملوان - ماشین‌سازی‌تبریز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->