اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

سوشا قاتل پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۷۰۰
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
سوشا قاتل پرسپولیس
چهارمین باخت شاگردان کالدرون در ۱۱ هفته
نفت مسجدسلیمان، تیم بی‌شکست لیگ برتر، موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و به روند شکست‌ناپذیری‌اش در لیگ تداوم بخشد. در اولین بازی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور که عصر دیروز برگزار شد، سرخ‌پوشان تهرانی یک شکست دیگر را تجربه کردند تا صبر هواداران این تیم لبریز شود و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابقشان، را تشویق کنند. تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت و در همان ۱۵ دقیقه اول می‌توانست نتیجه را به سود خود تغییر دهد که کم‌دقتی مهاجمان این تیم و آمادگی سوشا مکانی، مانع از گل‌زنی آن‌ها شد. در نیمه دوم نیز اشتباهات ۲ تیم در پاس‌کاری و ازدست‌دادن موقعیت‌ها ادامه داشت؛ اما بازی زیباتر دنبال شد. نفتی‌ها به‌دنبال استفاده از فضای پشت مدافعان پرسپولیس، با استفاده از سرعت احمد الجبوری چند موقعیت خطرناک روی دروازه بیرانوند ایجاد کردند؛ اما به نتیجه نرسیدند. در ادامه بازی شاگردان کالدرون که بدون حضور این مربی و با کوچینگ کریم باقری پا به میدان گذاشته بودند، چند موقعیت ایده‌آل را به وجود آوردند؛ ولی این بازیکنان نفت بودند که روی یک ضربه کرنر قفل دروازه بیرانوند را باز کردند و موفق شدند ۳ امتیاز این بازی را با خود به مسجدسلیمان ببرند.

سوشا، ستاره تیم تارتار
سوشا مکانی را می‌توان در این بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کرد. دروازه‌بان تازه‌به‌لیگ‌ایران‌بازگشته نفتی‌های مسجدسلیمان در این مسابقه توانست چند بار با واکنش‌هایی دیدنی مانع از بازشدن دروازه تیمش شود. او که در این بازی یکی از رقبای سال‌های اخیر خود در تیم‌های ملی و نفت تهران را روبه‌روی خود می‌دید، با اعتمادبه‌نفس همیشگی خود راه گل‌زنی را بر مهاجمان پرسپولیس بست تا موجبات اولین پیروزی نفت مسجدسلیمان بر پرسپولیس تهران را فراهم کند.

آمار منفی علیپور
علی علیپور، مهاجم پرسپولیس، درحالی دقیقه ۷۶ بازی زمین را ترک کرد که امسال از ۱۱ بازی تیمش در ۱۰ بازی نتوانسته است گل‌زنی کند و همین اتفاق باعث شد تا هواداران سرخ‌پوش در پایان بازی به‌شدت علیه او شعار دهند. ۳ گل علیپور در این فصل در بازی برابر شاهین بوشهر زده شد؛ اما در ۱۰ بازی دیگر، این مهاجم که ۲ فصل پیش آقای گل رقابت‌های لیگ برتر شد و فصل گذشته در کورس آقای‌گلی بود، پایش به گل باز نشده است. با توجه به جدایی قطعی جونیور براندائو، پرسپولیسی‌ها در خط حمله به‌دنبال بازیکنی خواهند بود که بتواند فرصت‌هایشان را تبدیل به گل کند و این مسئله قطعا تهدیدی برای جایگاه شماره ۷۰ در ترکیب تیم هم باشد.

تارتار: مکانی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود
مهدی تارتار در نشست خبری بعد از برد مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی زیبا را شاهد بودیم. من فکر می‌کنم بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. از تماشاگرانی که در این سرما تیم ما را ۹۰ دقیقه تشویق کردند، تشکر می‌کنم. وی درباره عملکرد سوشا مکانی در این بازی گفت: سوشا و بقیه بازیکنان ما کیفیت خوبی ارائه کردند و وقت آن رسیده است که دیده شوند. حیف است نماینده‌ای در تیم ملی نداریم و ۱۳ هفته است که نباخته‌ایم. ما ضدفوتبال بازی نکردیم و هدفمند بازی کردیم و حریف را شکست دادیم. مکانی مثل هفته‌های اخیر خوب کار کرد و او در کنار فرعباسی این هفته‌ها خوب کار کردند. من فکر می‌کنم جای مکانی در تیم ملی خالی است و وقت آن رسیده که به تیم ملی دعوت شود.

انصاری‌فرد: وقت برکناری کالدرون نرسیده است
محمدحسن انصاری‌فرد پس از شکست ۱ بر ۰ تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم. ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. نتیجه باید طور دیگری رقم می‌خورد. وی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به نتایج تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه باید تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس بتواند در دیدار‌های آینده عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا وقت آن نرسیده است که کالدرون جای خود را به یک سرمربی بهتر بدهد؟ گفت: هنوز وقت برکناری سرمربی نرسیده؛ به وقتش درباره این مسائل صحبت خواهم کرد. درحالی‌که گابریل کالدرون به‌دلیل محرومیت نمی‌توانست در نشست خبری شرکت کند، بقیه مربیان این تیم هم در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->