خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند
سرخط خبرها

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دادگستری استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۹۷۳۰۹
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دادگستری استان خراسان رضوی
رئیس قوه قضائیه در نشست خبری پایان سفر خود به مشهد از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت تجهیز منابع و امکانات دادگستری استان خراسان رضوی و سازمان‌های تابعه ظرف مدت ۳ سال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه در نشست خبری پایان سفر ۲ روزه مدیران عالی قضایی به مشهد اظهار کرد: مقرر شد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان جهت تجهیز منابع و امکانات دادگستری استان خراسان رضوی و سازمان‌های تابع از جمله سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی ظرف ۳ سال تخصیص یابد تا پیشبرد امور قضایی مردم خراسان رضوی تسهیل و تسریع گردد.

وی با اشاره به دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان که در نخستین برنامه سفر خود به استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و جنگ اقتصادی تحمیل شده از ناحیه دشمنان، تقویت فعالان اقتصادی و تولیدی اهمیت بسزایی دارد. ما در تمام سفرهای استانی خود، جلساتی را با فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدی برگزار می‌کنیم و در نشستی که با فعالان اقتصادی و تولیدی استان خراسان رضوی داشتیم، آنها از اقدامات معاونت مربوطه در دادستانی کل کشور و مسئول ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خراسان رضوی در راستای حمایت از تولید و اشتغال ، تقدیر به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: به سبب اهمیت بالای استان خراسان رضوی که سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است، سفر هیئت عالی قضایی به این استان ۲ روزه برنامه ریزی شد. آن بخش از مسائل و مشکلات موجود در استان خراسان رضوی که دستگاه قضایی بواسطه اختیارات قانونی خود می‌تواند مستقیما به رفع آنها مبادرت ورزد، احصاء شده و در جهت حل و فصل آنها اقدامات مقتضی ‌و عاجل صورت می‌گیرد. همچنین دستگاه قضایی بواسطه حضور مقامات و مسئولانش در شوراهای مختلف ملی و کشوری، نسبت به طرح و رفع مابقی مسائل و مشکلات احصاء شده در سفر به این استان، اقدام خواهد کرد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به ملاقات‌های مستقیم و چهره به چهره مقامات و مسئولان قضایی با حدود ۶۰۰ نفر از مردم شهرهای مختلف استان خراسان رضوی گفت: دیدار مستقیم و بلاواسطه با متن مردم از جمله برنامه‌های مستمر مقامات قضایی است که این مهم ، حائز مزایا و برکات بسیاری هم برای مسئولان و هم برای مردم است.

وی همچنین با اشاره به حضور مقامات و مسئولان قضایی در هفت شهرستان و یک شهر استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مقامات و مسئولان قضایی با حضور در شهرها و مناطق مختلف استان خراسان رضوی از نزدیک با مسائل و مشکلات این مناطق آشنا شدند و ضمن شناسایی آسیب‌ها به احصاء و جمع‌آوری مشکلات برای ارائه راهکار جهت رفع آنها همت گماشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به بازدید خود از زندان مرکزی مشهد نیز اشاره کرد و گفت: در استان خراسان رضوی و شهر مشهد تعداد زیادی ابنیه و ساختمان متعلق به دادگستری و سازمان زندان‌ها وجود دارد که مصمم هستیم در جهت انتقال این مراکز به خارج از شهر اقدامات لازم را انجام دهیم و انتظار داریم. استانداری و شهرداری نیز در این مهم که به جهات مختلف از جمله زیباسازی شهر اهمیت دارد، ما را یاری کنند.

وی رسیدگی به موضوعات ناظر بر حقوق عامه از جمله مسائل زیست محیطی را از دیگر برنامه‌های سفر هیئت عالی قضایی به استان خراسان رضوی دانست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->