سرخط خبرها

مصرف گاز طبیعی در استان ۱۲ درصد افزایش یافت

  • کد خبر: ۹۷۳۱
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
مصرف گاز طبیعی در استان ۱۲ درصد افزایش یافت
رئیس امور توزیع و اندازه‌گیری گاز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا حجم مصرف گاز طی هفته آخر آبان ماه گذشته در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.


به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمدجواد کوچک‌زاده افزود: آبان ماه امسال یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰ میلیون مترمکعب بیشتر شده است.

وی ادامه داد: ۳۲۱ میلیون مترمکعب گاز ظرف هفت روز آخر آبان ماه گذشته تحویل بخش‌های مختلف مصرف در سطح خراسان رضوی شد. این رقم نیز در مقایسه با حجم مصرف گاز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کوچک‌زاده همچنین گفت: ظرف هشت ماه گذشته امسال هفت میلیارد و ۲۶۲ میلیون مترمکعب گاز در سطح خراسان رضوی به بخش‌های مختلف مصرف این نوع سوخت تحویل داده شده است.

همزمان با نفوذ جریانات سرد شمالی از چهارشنبه گذشته ۲۹ آبان دمای حداقل شبانه هوا در اکثر نقاط خراسان رضوی به میزان چشمگیری کاهش یافته به طوری که در اکثر نقاط استان به کمتر از صفر درجه و در نواحی سردسیر کوهستانی به کمتر از ۱۰ درجه سلسیوس زیر صفر رسیده است.

شرکت گاز در استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی به یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۷۷۲ مشترک شهری و ۴۹۲ هزار و ۳۱۹ مشترک روستایی خدمت می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->