وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد
سرخط خبرها

دردسر موشک های یمن برای منتشرکنندگان ویدئوهای حمله به امارات

  • کد خبر: ۹۷۶۹۹
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
دردسر موشک های یمن برای منتشرکنندگان ویدئوهای حمله به امارات
امارات متحده عربی، افرادی که ویدئوهای رهگیری حمله موشکی را به اشتراک گذاشته اند، احضار می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر دادستانی امارات متحده عربی روز چهارشنبه اعلام کرد که چندین نفر را به دلیل به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی که نشان می دهد سیستم های دفاعی امارات، حمله موشکی روز دوشنبه جنبش حوثی های یمن را رهگیری می کنند، احضار کرده است.

امارات متحده عربی، قطب تجاری و گردشگری منطقه، به ندرت درباره امنیت خود در انظار عمومی صحبت می کند، اما اخیرا دو حمله حوثی ها را که با فاصله یک هفته از هم که اولین حمله به این کشور بوده است را تایید کرده بود.

در بیانیه ای در خبرگزاری دولتی WAM آمده است: "دادستان عمومی هشدار داد که چنین کلیپ هایی (ویدئویی) تأسیسات حیاتی و نظامی را به خطر می اندازد و می تواند بر امنیت و ثبات جامعه تأثیر بگذارد." او  مشخص نکرد که چند نفر احضار شده اند یا وضعیت فعلی احضار شدگان چگونه است.

در این بیانیه آمده است: "دادستانی مسئولیت های خود را در اجرای قانون با قاطعیت در قبال این جنایات و عاملان آن انجام خواهد داد."

حمله روز دوشنبه حوثی ها با هدف حمله به پایگاهی در ابوظبی که میزبان نیروهای آمریکایی بود، پس از حمله مرگبار قبلی به انبار سوخت، توسط رهگیرهای پاتریوت ساخت آمریکا خنثی شد.

به نظر می‌رسد فیلم‌های تایید نشده‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهند که نورهای متحرک از پدافند ضد موشکی  قبل از سحر بر فراز پایتخت امارات در آن روز شلیک می‌شوند.

دادستان عمومی گفت که "اقدامات قانونی بازدارنده" علیه کسانی که چنین مطالبی را در امارات منتشر می کنند، اتخاذ خواهد شد. این در حالی است که امارات همیشه به خود به عنوان یک پناهگاه تجاری امن و مقصد گردشگری جهانی می بالد.

حوثی ها با ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی که شامل امارات است می جنگند. یک دیپلمات ارشد اماراتی گفته است که امارات ممکن است پس از این حملات، قابلیت های دفاعی خود را ارتقا دهد.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->