سرخط خبرها

سرمایه هزار میلیاردی استقلال در انتظار بازسازی

  • کد خبر: ۹۸۰۶۵
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
سرمایه هزار میلیاردی استقلال در انتظار بازسازی
درحالی که تمرینات استقلال همچنان از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل می‌شود و قرار است در روز‌های آتی تمرینات به ورزشگاه انقلاب تهران منتقل شود، اما هواداران این باشگاه درانتظار ترمیم و بازسازی کمپ ناصرحجازی هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که تمرینات استقلال از هفته آتی در ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود و ظاهر زمین چمن این ورزشگاه مرمت شده، اما انتظار هواداران باشگاه استقلال ترمیم هرچه زودتر زمین کمپ ناصر حجازی است تا آرامش بر اردوگاه آبی حاکم شود. کمپ حجازی سال‌ها پیش توسط علی فتح‌الله‌زاده ساخته شد که اکنون سرمایه‌ای هزار میلیاردی برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود. البته از زمان حضور مصطفی آجورلو اقداماتی در راستای ترمیم زمین چمن کمپ ناصر حجازی انجام شد تا هر چه زودتر تمرینات به این محل انتقال یابد، اما با متوقف شدن بازسازی کمپ حجازی قرار است تمرینات برای زمان معینی در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شود. با این حال انتظار عمومی از آجورلو این است که هرچه زودتر کمپ ناصر حجازی ترمیم شود تا استقلال در زمینی تمرین کند که متعلق به خودش است. اینکه چه زمان آبی‌ها می‌توانند در کمپ خودشان تمرین کنند موضوع مهمی است که هرگز نباید از آن غافل بود.

البته آجورلو اقداماتی درراستای ترمیم چمن انجام داده، اما همچنان کمپ ناصرحجازی که بیش از هزار میلیارد تومان ارزش دارد، قابل استفاده نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->