تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

شعبانپور:هراز می‌تواند میزبان خوبی برای جام باشگاه‌های والیبال آسیا باشد

  • کد خبر: ۹۸۲۰۶
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
شعبانپور:هراز می‌تواند میزبان خوبی برای جام باشگاه‌های والیبال آسیا باشد
میزبانی جام باشگاه‌های والیبال آسیا به کدام شهر خواهد رسید؟

گروه ورش/شهرآرانیوز، میزبانی والیبال باشگاه‌های آسیا در ایران به یک موضوع جالب توجه تبدیل شده است و  آذرباتری ارومیه درخواست کرده است که با قبول میزبانی رقابت‌ها یک تیر و دو نشان بزند و مسئولان استانی آذربایجان غربی هم تکاپوی خوبی در این زمینه دارند.
باخبر شده ایم باشگاه مقاومت شهداب یزد هم که پیشنهاد میزبانی دریافت کرده بود، به دلیل روی خوش نشان ندادن مسئولان استانی در زمینه تدارکات لازمه جهت پذیرایی از باشگاه‌های قاره کهن تمایلی به این قضیه نشان نمی‌دهند. اما در اصفهان باشگاه سپاهان تحرکات و اقدامات خوبی را برای جایگزین شدن ارومیه ای‌ها آغاز کرده است.
در همین حال امین دادگر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لبنیات هراز آمل هم اعلام کرده است که آماده میزبانی مسابقات فوق الذکر است.
محمد شعبانپور سرپرست و مدیر تیم هراز در این باره گفت: «شهر ما هتل‌های بسیار خوب و سالن‌های تمرینی فراوان دارد و چنانچه فدراسیون والیبال قصد انتقال میزبانی از ارومیه را دارد ما می‌توانیم با ترمیم سالن شهر، میزبان آبرومندانه‌ای برای باشگاه‌های آسیا باشیم.»
حالا باید دید که فدراسیون والیبال چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت. آنچه که مسلم است استقبال خوب باشگاه‌های صاحب امکانات در شهرستان هاست که باید از این موقعیت مغتنم به خوبی استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->