سرخط خبرها

هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال با اهدافی متفاوت!

  • کد خبر: ۹۸۳۱۸
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال با اهدافی متفاوت!
هفت تیم در فاصله سه هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان برای کسب سه سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف رقابت خواهند کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال به جز سپاهان صدرنشین، با اهداف متفاوتی برای ۱۳ تیم دیگر امروز پیگیری خواهد شد. امروز سپاهان برای عادت نکردن به باخت با سایپا مصاف می‌دهد. حریفی که بعد از دو پیروزی روحیه بخش، با تحمل دو شکست پیاپی برای ماندن، نیازمند برد در جدال با تیم کامل و صدرنشین و مدعی است.
هورسان، شهرداری ورامین و آذرباتری هم شرایطی کاملا مشابه با سایپا دارند، با این تفاوت که رقبایشان برای تثیت موقعیت خود، به چیزی جز بردن نمی‌اندیشند.
در سایر بازی‌های امروز، بی تردید جدال لبنیات هراز با فولاد سیرجان و پیکان و پاس گرگان دیدار متفاوتی با سایر بازی هاست. در حالی که خیال پیکان و لبنیات هراز بابت صعود راحت شده است، اما همچنان دغدغه پیکان حفظ رتبه دوم و هراز هم گرفتن این جایگاه از پیکان است و این در حالی است که فولاد و پاس هم به دنبال گارانتی کردن صعودشان، به پلی آف اند.
شهرداری گنبد نیز برای خلاصی از سقوط نکردن در بازی با راهیاب ملل که هنوز روزنه‌های صعود به پلی آف را به روی خود بسته نمی‌بیند، نیازمند تنها یک برد دیگر است تا خیال دوستدارانش در فصل پرتنش و پر استرس، آسوده سازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->