نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

گلایه بازیکنان استقلال از تفاوتی که با بازیکنان خارجی دارند

  • کد خبر: ۹۸۶۱۲
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
گلایه بازیکنان استقلال از تفاوتی که با بازیکنان خارجی دارند
بازیکنان استقلال از تفاوت دریافتی خود با بازیکنان خارجی گلایه دارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که باشگاه استقلال امسال تلاش کرد موضوع مشکلات مالی و حاشیه‌ای در تیم استقلال کمتر شود، اتفاقاتی افتاده که صدای اعتراض بازیکنان استقلال را در آورده است. ماجرا این است که استقلال به دلیل مسدود بودن حساب باشگاه مدتی دچار مشکل شد و نتوانست مطالبات اعضای تیم را سر موعد مقرر پرداخت کند.


این باشگاه تلاش کرد در روز‌های پیش رو بخش دیگری از پول قرارداد بازیکنان را بدهد تا دریافتی‌ها به ۴۵ درصد برسد که این اتفاق هم افتاد اما بازیکنان از شرایط فعلی ناراضی هستند. آن‌ها اعتقاد دارند بازیکنان خارجی دریافتی‌شان تا اینجا ۶۰ درصد بوده است و اگر خارجی بودند شاید تاکنون پول‌شان را گرفته بودند.


توجیه مسئولان استقلال این است که بحث پرداخت‌های ارزی با ریالی تفاوت دارد. مدیران این باشگاه به بازیکنان پیغام داده‌اند نگران نباشند و به زودی پول‌شان پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه بخشی از پاداش پیروزی‌های استقلال در لیگ نیز مانده که هنوز پرداخت نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->